2011. szeptember 5., hétfő

Huhhh...

Hi!

Ma aztán szaladgálós napom volt. -.-"
Ki felelt irodalomból? Naná, hogy én! Még szerencse, hogy tanultam így 5 lett ^^ :$ Aztán a tesi óra kész kínzás volt. A tesi tanárok igazi szadista dögök -.- Mert pont délben a legnagyobb hőségben futtatják az embert s persze ekkor jut eszükbe hogy egész órán fussanak a kölkök. Gondolom úgy van vele, hogy ha már 2 hónapig csak a gép előtt tespedtek most mozogjanak is egy kicsit. De akkor én meg úgy vagyok vele, ha már 2 hónapig csak a gép előtt tespedtem, miért ne tespedhetnék tesi órán is? O.o xD Nah mind1, valahogy túléltük. Aztán rohantam is haza és gyorsan lezuhanyoztam ettem pár falatot s már tűztem is vissza 2-re a suliba, mert A. bácsival megbeszéltem, hogy mikor menjek grafikára. Ráadásul jól megszívtam, mert 13:47-kor indultam. Úgy voltam vele, hogy biciklivel 5 perc alatt fent vagyok. A nagy fenéket! Ennek a rohadt guminak is most kellett felmondania a szolgálatot, így gyalog loholtam a nagy melegben tiszta fáradtan. Végül pontosan 14:00-kor beértem a rajzterembe :*D
Aztán 5 perc múlva haza battyogtam. Megcsináltam a tömérdek német házit, a nyelvtant és leültem gépezni xD Aztán hazajött anya és bementünk Debrecenbe mert tüdőszűrésre kellett mennie. Aztán go a Corába és vettünk egy webcamot :D Szal mostmár van webcamom is :D Eddig csak azért nem volt, mert nem láttam értelmét. Most azonban úgy voltam vele, hogy basszus! már 14 vagyok! Nekem KELL egy !!!! xD
Bezzeg ilyenkor senki nincs fent msn-en -.-" Annyira ki akarom már próbálni hogy mit tud a kicsike. *-* xD
Jah eszembe jutott a Corában történt jelenet:
Két pasi állt és vmi focis játékot bizgeráltak ott mi meg közvetlenül mögöttük letámadtuk a camokat xD
Anya: -Most pedig válassz. Nézd, van belőle piros is!
Én: -Oké. Ez a piros jól néz ki *-*
Anya:-Színre válasszunk, mert nem értünk hozzá xD
Én:-Ahha. ^^
A két pasi végig csak mosolygott és néha az egyik csak a szem,e sarkából figyelte ahogy ez a két nő szerencsétlenkedik, h melyik pirosat válasszák?! :"D Nagy volt xD
Nah megyek.
Bye! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése