2011. szeptember 3., szombat

A kezdet és egy jó kis nap :D

Hi!
Szóval én lennék Kykky. S ez a blog az életemről szól. Elölrájóban annyit, hogy egy zakkant 14 éves anime, manga fan vagyok aki imádja a csokit és szeret nevetni. A többi adatot megtalálod a Rólam menüpontban ^-^
Szóval ma volt a szüli napom. 14 éves lettem és Facebook-on rengeteg felköszöntést kaptam ami nagyon jól esett :3 *-* Persze kaptam Rencsótól, Nii-chantól, Hikaritól ajándék táblákat is amiknek nagyon örültem.
S a barátnőim is átjöttek, hogy felköszöntsenek. Direkt 16:00-ra hívtam őket át, hogy ekkor már ne legyen nálunk senki. S mit ad az ég, hát pesze hogy mamáék ekkor estek be xD Ami alapjában véve nem nagy baj. Viszont papa rendelt egy 5000 ft-os CD-t (ilyen opera valami de ha hallottál szörnyű óbégatást... ehhez én túl műveletlen vagyok x"D ) és mivel nekik nincs lejátszójuk így áthozta hogy meghallgathassa. Nem igazán értettem miért vette meg, hisz nem szereti az efféle zenéket. O.o" Lehet azért, hogy engem égessen vele, hisz a csajokkal folyamatosan röhögtünk a zenén. Bár én csak kínomban nevettem. A legjobb beszólás ez volt (persze ezen is szakadtunk xD):
Anya: -Papa! Tetszik kérni egy kis Tiramisut?
Papa: -Mit?! :O
Apa: -Süteményt.... ^^"
....
Ezután kért Tiramisut, persze a hatásszünetbe belenyihogtunk mert nem bírtuk visszafolytani a röhögést.
Mikor elmentek a csajok felnéztem Facebook-ra. Minimum 60-an köszöntöttek fel :$
Persze B. nem -.-" Tudom, hogy bulizik meg minden de azért jól esett volna ha tegnap előre felköszönt. Jó-jó fiúból van, de ha szeret akkor nem úgy illik, hogy felköszönt? Nem hiszem hogy túl magasak az elvárásaim... Bár a távolság kettőnk között hatalmas. Csak nem 240 km. Igaz lenne az, hogy az interneten keresztül az ismerkedés nem jó ötlet?
Na meg persze az is rosszul esik, hogy rejteget a szülei elől. Szerintem teljesen félre ismer. Azt hiszi csak egy buta szép (bár én nem tartom magam szépnek) lány vagyon aki perverz is... :$ Azonban ezt nagyon rosszul gondolja. Talán jobb lenne egy hús-vér fiút fognom. S már van is egy kiszemeltem... Számító lennék? Igen! Minden ember az! :D
Áhh de teli vagyok. Anya annyi finomat csinált, hogy egyszerűen megmozdulni sem bírok. És mennyi finom csokit kaptam *-* Nyamm ♥


Na egyenlőre ennyi voltam. A térerő legyen veletek!
Pusszantááás ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése