2011. szeptember 29., csütörtök

Különös...


Furát álmodtam...

A régi énektanáromról álmodtam. Épp a parkban voltunk télen a lányokkal amikor egyszer csak a mászókánál ott termett D. bácsi és pár különös haverjával nevetgélt valamin. Odaköszöntem és ő nagyot nézett mintha nem ismert volna meg, de aztán bevillant neki, hogy ki vagyok és visszaköszönt.
Ez vajon mit jelenthet? Mert egy ideje már nem hallottam felőle... Remélem nincs semmi baja! :O 2 éve annak, hogy elment a suliból és tudtommal külföldön tartózkodik. Igazán fura egy olyan emberről álmodni aki annyira jelentéktelen volt az életedben mint te az övében... O,o Bár szerintem minden lélek nyomot hagy a másikban és mindig is érdekes embernek tartottam. Igazi művész léleknek, aki szerintem meleg is volt... Bár nem akarom megvádolni vagy ilyenek és semmi sértőt nem akarok ezzel mondani de az álmomban 2 meleg társaságában volt... o.O Hát nem lehet tudni...
Egyébként miért van az, hogy hiába akarsz valakiből kiszeretni és hiába akarod elfelejteni és amikor már túltetted magad rajta ő ismét megjelenik a színen?! Mintha a sors nem akarná, hogy én elfelejtsem őt! :O
És időnként vele álmodom és utána mindig összefutunk. Bár nem olyan nehéz vele összetalálkozni, hisz itt lakik a környéken... Még is olyan fura ez az egész. :/ Kicsit elegem van már ebből a 2 éve tartó se veled, se nélküled állapotból -.-" És kérditek miért nem jövök már vele össze? Mert olyan közel van még is olyan elérhetetlen... Mint a csillagok az égen. Hiába érzed úgy, hogy ha kinyújtod a kezed elérheted őket de a valóságban fényévek választanak el tőlük... :(
De legalább a papír és ceruza hű társaim maradnak :D ♥ Bár igazából nincs kedvem rajzolni. Az osztálytársaim maximálisan leszívják minden létező energiám és mikor hazaesek örülök ha megtanulok. Szóval egy ideig nem lesz rajz... :/
Holnap pénteeek! :D:D:D ♥ *--* Fogorvosi szűrés -.-" Nemáár :( Így elrontani a pénteket! :"(
Ez tragédia!!!! T_T
Egyébként pár 8/A-sal volt ma dolgom és nem is tudtam, hogy vannak közöttük anime fanok. Bár ők csak az Animax-en lévő sorozatokat ismerik azért jól esett egy kis animés diskurálás ♥ Még sosem volt ilyenben részem és olyan izgatott voltam mint felelésnél. A szívem a torkomban dobogott xD De azért jó volt :)
Na megyek. Holnap is leszek :)
Bye! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése