2011. szeptember 13., kedd

Kykky vs. kosárlabda! xD


(na jóh, ez a kép kicsit túlzáás... ugyanis inkább kosarazás közben ilyen fejem van-->kép xD De ez végül is csak díszíti a bejegyzést. De ha már Kykky akkor legyen tényleg olyan C=) Ja, egyébként tudom már, hogy miért imádom Risát. Mert olyan mint én. *-* Magas, idióta és még pont olyan pofákat is vágok mint ő! (nem direkt, csak úgy jön!) Szal én vagyok az élő Risa. Ja és fiúk terén én még bénább vagyok mint ő... :P
Komolyan mondom mostmár meglincselem a tesi tanárt!!! xD Én aki egy magas, lomha, lusta csaj még is hogy kosarazna jól??!! O.o Persze mindenki azt hiszi, hogy aki magas az egyből jó kosaras, de ez korán sincs így!!! És igazam is van, mert 2:20-ra vesztettünk a 8.a-s lányok ellen. Na mondhatom szép. -.-" Ráadásul féltem is, mert kosarazás közben tört el tavaly az ujjam és nem örülnék még egy ilyen balesetnek, főleg rajzfelvételi előtt! Szal most nagyon kell vigyáznom a jobb kezemre. Bár nem úsztam meg sérülés nélkül. Két iszonyatosan nagy hólyag nőtt a talpamra és pirosak O.o Vérhólyag, vagy mi a bűbánatosa franc a neve. Nagyon durva xD
Egyébként a nyelvtan doga tiszta szíváás volt! Legalább 20 perc elment azzal, hogy a tanár tökölt, utána meg tollba mondás volt. -.-" Még tízórai szünetben is írtuk a dogát. Hát no comment.... :/
Szóval megint 16:20-kor értem haza hulla fáradtan, tiszta izzadtan, fájó lábbal. Köszönet:
J. néninek
Aki feltalálta a kosárlabdát
aki beosztott a csapatba
aki egyáltalán kitalálta a kosrámeccs fogalmát a suliban!
Az előbb felsoroltaknak csókoltatom az anyukáját! :@ :P xD
Ezután megtanultam és gépezek egy kicsit. Rajzolni most nincs kedvem, mert minden porcikám sajog :S De egyébként köszönöm, jól vagyok. xD A hülyeségem persze nem ismer most se határokat szóval tényleg jól vagyok, igen jól vagyok kérhetsz bármit béjbííí :3 :P
Jah, megint volt egy érdekes álmom. Barátnőimmel, P.-val és D.-va egy erdő közepén találtuk magunkat és először át kellett úsznunk egy mocsarat, majd egy szántóföldön találtuk magunkat ahol száraz kukorica termett xD És hirtelen farkas üvöltésre lettünk figyelmesek. P. mondta, hogy meneküljünk mert ez a parlagi farkas és nagyon vérszomjas lény. Elkezdtünk visszafelé futni át a szántáson egészen az erdőig és egyre hangosodott a farkas hangja. Én futottam elől, mögöttem D és utána P. Elértük a mocsarat ahol már az erdő kijárata volt. S P lemaradt mögöttünk... És mikor átúsztunk a mocsaran és kijutottunk volna az erdőn, felkeltem. Nagyon furcsa volt. Sokszor álmodtam már, hogy egy erdőben valami üldöz. Üldözött már dinoszaurusz, parlagi!!! xD farkas, kutya is.
Olyan iszonyatos érzés, amikor üldözős álmom van. Utálom az ilyeneket. Bár a zuhanósnál még mindig jobb. Mikor zuhansz és megvan az az érzés álmodban, hogy most meg fogok halni és tényleg érzed a szelet, és ahogy pillanatokon belül meghalsz... és mikor felébredsz az olyan jó érzés *-*
Egyébként fáj a sebhelyem, szóval jön a front! Valószínűleg a napokban esni fog :P Mindig mondják is nekem, hogy olyan vagyok mint egy öregasszony... De most istenem, hát ez lennék én! :D
Egyébként holnap töriből 100% hogy Én felelelk! Érzem... úgyhogy tanultam is. Nem mintha nem tanulnék minden órára, de most jobban átnéztem mindent.
Szóval holnap töri felelés, és 7 órám lesz T_T *szipp szipp* x)
Nah de mára ennyi. Megyek lefürdök, valamit kezdek a rossz bokámmal is (fáj, mert megeröltettem + jön az eső is... xD Khm... nem vagyok öregasszony naaaa! :P)
További szép, csokis napot mindenkinek.
Adam-es éjszakát, perverz álmokat és legyetek rosszak! :D
Pussz! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése