2011. szeptember 23., péntek

Péntek *_* ♥

Háhh! Végre itt a pééénteeeeek!!! :D

Bár a hétvégém nem lesz valami nyugis. Lakodalomba megyünk és mivel közeli családtagok, ezért ott kell lenni az esküvőn, a kikérésen meg hajnal 5-ig a lakodalmon. Utána vasárnap ismét megyünk hozzájuk ebédelni, szóval foggalmam nincs, hogy tanulok meg T_T Ma amúgy is 3 óra után jöttem haza, mert grafikán voltam *-* ♥♥♥ Folytattam a festményemet. A. bácsi azt mondta, hogy jó lesz csak a tempón javítani kell. De jó munkához idő kell és a művészetet nem lehet siettetni!!! Egyébként is szeretek alapos és pontos munkát végezni. Sok ideig bíbelődöm mindenen. Persze megértem, hogy sietett, hisz a felvételin még kevesebb idő lesz a rajzokra :/ Most főleg az anime-vilag.ucoz.hu weboldalammal voltam elfoglalva + a délután maradék részében rendbe szedtem magam holnapra. Alig várom, hogy felvegyem a ruhámat *-* Úgy is csinálok majd képeket, szóval lehet hogy ide is rakok ki egyet... de Facebook-on mindenképp kint lesz :)
Ma nyelvtan órán fel kellett olvasni a rövid fogalmazásainkat ami a házi volt. Egyes emberek munkájától kirázott a hideg, másokén pedig iszonyatosan fölháborodtam és ezt nem is restelltem a külvilág tudtára adni. Szerintem még a tanár is hallotta gúnykacajaimat és pfffögésemet. A többiek is ezt tették, de én a végén beszóltam, hogy "chhh nah perszehh :@ -.-' " De nem érdekel ki hallotta és ki nem! Az igazságérzetem nem hagyhatta ezt szó nélkül! De túlon túl bonyolult lenne ezt a 11 éve tartó dolgot kifejteni szóval inkább hanyagolom a témát ^^"
Elkezdtem a tigrist rajzolni, és a fél pofija már majdnem kész is van :)) Bár szerintem ezen a héten már nem tudom befejezni :( Egyébként mostanában ismét visszatért Kykky. Mármint a muhahahahahahaházó, elmebajos csaj xD Jah a muhahaháról jut eszembe! A csoki megint drágult! Iszonyatos felháborodásom okát egyik osztálytársam sem képes felfogni mogyorónyi agyával! :@ Azt mondják, hogy " húú szörnyű az a 40 Ft :P" És igen! Szönyű! Mert nem azon a 40 vagy 50 Ft-on vagyok kiakadva, hanem azon, hogy az állam mennyire kiszipolyozza belőlünk a pénzt. És ugye ez a csokoládé, chips és efféle étel/ital gyártó cégekre is kihat... -.-" Komolyan! Áhhh... inkább nem írom le amit gondoltam! Elég az ha én tudom :@
Apropó! Nem tudom ki hallotta azt a hülyeséget, hogy a kormány kitalálta még annó, hogy minden nap legyen tesi óra. Erre csak ezt az egyszerű választ adom:
Futtassuk meg Orbánékat a parlament körül midnen nap vagy kétszer! xD Mibe fogadunk, hogy még a testnevelés órákat is kiveszik az órarendből? x"D
Na jó nem politizálok itt nektek. Nem való az nekem. De azért egy jó forró csokimártásban megpörkölhetnénk azokat a kapzsi férgeket... -.- :@ Éljen a csoki! MUHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

Na pá ♥ !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése