2011. szeptember 6., kedd

Gondolatok


Ezek mind a saját gondolataim. Csak úgy gondoltam, hogy megosztom veletek ;)

  • A magány mély tengerén csak rajtad áll, hogy kievezel-e a partra a többiekhez!

  • Ha választhatnál egy új, és a régi életed között te melyiket választanád?
~Az újat, mert akkor a múltban elkövetett hibáimat semlegessé tehetném és újra kezdenék mindent. S a keserű, fájdalmas életemet felváltaná a boldogság :D
Kérdés: Mi a biztosíték arra, hogy az új élet boldog életet jelentene?
~ A régit, mert az ember mindig követ el hibákat, s ha ezeket átgondolja sokat tanulhat belőlük. Minek vesszen el az a tudás és tapasztalat amit már oly nehezen megszereztem?
Kérdés: Mi van, ha az új életedben még több tapasztalatot  és tudást szerezhetsz könnyedén?
Válasz: A tapasztalatot és tudást nem adják olyan könnyen! ;)

  • Ha nem találod önmagad, keresd még erősebben :D 
  • Nincs olyan, hogy buta gyerek! Csak elhanyagolt gyerek létezik akit nem tanítottak meg tanulni!
  • Nincs olyan, hogy önzetlen szeretet! Az ember mindig vár valamit a másiktól cserébe.
  • Ha azt hiszed, hogy jól ismered az embereket akkor tévedsz! Engem még nem ismersz! ;D
  • Az ember magát szereti a legjobban, hiába tagadja hogy ez nem így van. Mindenki csak másodlagos az ember számára. Önmaga a legelső!
  • A gyűlölet csak még több gyűlöletet szül. Megpróbálok úgy élni, hogy ne kelljen gyűlölnöm senkit és senki ne gyűlöljön engem!
  •  Minden ember olyan, amilyen az őt körülvevő környezet.
  • Nem félek semmilyen szörnyű lénytől! Egyedül az emberek rosszindulatától irtózom.
  • Az okos ember nem kérkedik a tudásával! Csak a buta ember próbál okosabbnak látszani!
  • Ha nem tiszteled a másikat, önmagad sem tiszteled!
  • A legjobban az fáj, hogy búcsú nélkül váltunk el. Pedig egy viszlát is mennyire jól esett volna!
  • A veszekedős emberek csak egy kis figyelemért ordítanak. Nem pedig azért mert valami bajuk van veled. Egyszerűen csak hagyd szó nélkül az egészet. Ezzel árthatsz a legjobban nekik!

  • Vajon mi lenne ha egyetlen ember megtudná változtatni a világot? Hanyatlás lenne vagy fölemelkedés?
~Valószínűleg hanyatlás, mert az emberi természet túl mohó ahhoz, hogy önzetlenül,  jót cselekedjen.
  • Azoknak az embereknek akik más szövegét, stílusát ellopják annyira nincs egyéniségük, hogy csak a másikat tudják utánozni.Az ilyen embereket csak sajnálni tudom.
  • Egyes nők olyanok mint a macskák. Ott maradnak, ahol többet kapnak enni!
  • Belegondoltál már, hogy ebben a pillanatban meghal egy ember és születik egy másik?
  • Ebben a pillanatban a világon éppen valaki sír, nevet, eszik, játszik, rajzol, ír, úszik, énekel.
  • Miért van az, hogy az ember a maga sorsát tartja a legkeserűbbnek a világon, de amikor szembesül azzal, hogy milyen jó dolga is van akkor sem elégedett...?
  • Amikor ma mentem az utcán fura érzés tört rám. Nem volt ez öröm, bánat, fájdalom, magány.Azon gondolkoztam, hogy milyen pici vagyok én a Földhöz képest, s mennyire jelentéktelen is az én életem. Rajtam kívül rengetegen élnek, még sem akarom feladni az életemet. Ez lenne az élni akarás? :)
  • Tedd a szívedre a kezed...
~Hát nem csodás dolog érezni, ahogy dobog benned az élet?
~S nem fájdalmas belegondolni, hogy egyszer megáll? :/
  • Ahogy elnézem a kék égen repülő madarakat mindig olyan szomorú leszek. Én is velük szállnék el messze, délre. Jó is lenne szárnyakat kapni! :D De ha szárnyakat kapnék egyszer lezuhannék... Jó itt nekem a földön *-*
  • Ne zavarjon, ha különcnek tartanak! Az jobb, ha te is beállsz a sorba a sok egyforma ember közé? :D
  • Mosolyt eröltetve arcomra mindent átvészelek. Mert ha belül fáj is, de kívülről ezt nem mutatom. Így nem kérdezgetnek állandóan arról, amit meg se hallagatnának és nem is értenének... Ezért jó a mosoly :)
  •  Miért vágyik az ember mindig arra, amire nincs is szüksége? És miért kéne neki mindig a más ember tulajdona, ha nem is ismeri azt igazán?! :O
  • A legönzőbb halál az öngyilkosság! Amíg az egyik ember minden nap küzd az életéért és minden új nap egy áldás, addig a másik felelőtlenül véget vet annak. Persze nem azt modnom, hogy mindig van más megoldás, de azért gondolkodjunk, mielőtt eltűntetjük legdrágább kincsünket. Az életünket! :D
Újak:
  • Amikor reggel felkelek, sosem tudhatom, hogy aznap mi vár majd rám, de meg kell tanulnom értékelni minden egyes napot ami megadatik nekem, mert hiába is rossz nap a hétfő és fárasztó a kedd, de legalább kaptam egy esélyt rá, hogy mosolyt csaljak vakaki arcára. :)
  • Utálom amikor a többiek mögött kell kullognom a járdán. Igen, ez az az érzés, amikor te vagy az a személy, aki csak úgy lóg a levegőben, de ha egyszer lemaradnál mögöttük vajon hátra fordulnának és megkérdeznék "miért álltáll meg?" vagy mennének tovább....?
  • Ha úgy érzed, hogy valaki számára felesleges vagy, akkor az valószínüleg igaz!
  • Amikor rádmosolygok, igazából belül sírok, csak túl büszke vagyok, hogy kimutassam a valódi érzéseim!
  •  A baráétság nem az, amikor együtt mentek plázázni, hanem az, amikor szó nélkül kipakolod a barátod hűtőjét, pofátlanul megeszed a tízóraiát és szemébe mered mondani az igazat.
  •  Kívül csupa mosoly, belül sötétség és fájdalom.
  • Nem vagyok az erőszak híve, de néhányan igazán megérdemelnének egy hatalmas pofont azzal az üzenettel, hogy "Térj már észhez ember!"
  • Kívül cicoma, drága cuccok, álbarátok de belül üresség, magány és fájdalom.
  • Amikor rá akarsz írni valakire, de nem mered, mert félsz, de nem tudod mitől.... Na ez egy vacak érzés. :/
Lesz még több is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése