2011. szeptember 12., hétfő

Ismét önmagam :)


Hááj! :D (na az van... -.-" xD)


Végre visszatért az életkedvem! Bár iszonyat fáradt vagyok! Bocsesz, hogy tegnap nem voltam, de elment az idő a hajammal. Ugyanis 2 hét múlva (24-én) lagziba megyünk és anya megkísérelte megszelídítdeni vad tincseimet és becsavarózta. Minimum 30 hajcsavaró díszelgett egész délután a fejemen. Azért a szárítás se volt semmi! Búra alá ültem (no comment xd) és még így is egy fél napig száradt. Ti nem tudjátok elképzelni azt az iszonyatos mennyiségű hajat amivel megáldott (megvert?! O.o hm...)  a sors! :O
Egyébként egész jó napom volt. Első órán irodalom éveleji nagy doga utána szerencsére nem feleltettek... de majd fognak... Úgy is én leszek a "szerencsés" jelölt akit a nehéz anyagokból feleltetnek, mondván, hogy D.K. úgy is megtanulja. Erre csak annyit mondok, hogy chikushou! :@ xD
Tesin megint egész órán futottunk -.-" Pont 12 órakor, harangszóra loholtunk a salak pályán. Nagyon jó volt -.-" Bár most egész jól bírtam a kiképzést ;)
Ezután haza se tudtunk jönni kajálni, mert matek előkészítő volt, így 14:00-ig tartott utána grafikára mentem. A grafika a nap és a hét legjobb része *-* Kezdem megszeretni a tanulmányrajzokat, csendéleteket. Most egy gúlát, 2 hengert és egy kockát kellett lerajzolni a nem látható élekkel együtt. A gúlám kicsit ugyan ferde lett, de A. bácsi azt mondta, hogy a kockám egész pofás lett és szép, igényes munkát végzek. Ez jól esett :$ 
Áhh istenem, ez a grafika... egyszerűen csúcs! *-* ♥ ♥ A. bácsi a kedvencem :3 A kis elsősökkel voltunk és velük tartott rajzos játékokat míg mi a testekkel szenvedtünk (x"D) és olyan aranyosan gügyögött a kicsiknek, hogy azt öröm volt hallani. Viszont! A nap fénypontja az volt amikor azt játszották, hogy A. bácsi mondja az ABC-t és valaki stoppol.  Valamilyen betűnél megáll s azzal az adott betűvel a kicsiknek mondani kell egy állatot/tárgyat stb.-t ami azzal a betűvel kezdődik. Pl.: L-ló stb.
És stoppolt a kiscsaj, és F betű jött ki. Mire az egyik kissrác megszólal:
-elefánt! :D
Akkorát röhögtem, hogy szerintem az iskola másik felén is hallották. Egyébként is mindig tőlem hangos a grafika, de most folyamatosan kacarásztam és dumáltam. Szegény I. már legszívesebben lelőtt volna szerintem. (: I.-vel hazajöttünk és megkajáltam (16:20-körül Dx) aztán elmosogattam, hazajött anya, kajáltak, nyaltunk egy fagyit, megtanultam és jéé már este 21:39 van! Wow o.O Eltelt ez a nap!
Egyébként a 8.-os biosz nagyon bejön :D Iszonyatosan tetszik ez az egész! Most a szöveteket vesszük (kötőszövet, csontszövet meg ilyesmik) és elgondolkoztam óra közben, hogy milyen csodálatos a természet! Mert micsoda dolog már így megtervezni az embert! Annyira fura, hogy vannak rugalmas kötőszöveteink amik segítenek a mozgásban. Meg hogy a bőr 30 naponként úgymond cserélődik. Mert a legalsó hámréteg kb. 30 naponként kerül legfelülre. Lenyűgöző a természet! De még egy egyszerű kerti gaz is milyen összetett és bonyolult! Mennyi apró dolog alkot egy csodás egészet!! *-* Nagyon tetszik. Remélem ez a lelkesedés továbbra is megmarad :P
Holnap nyelvtanból éveleji nagydoga -.-" Szorítsatok! :D
Na ennyi voltam.
Rencsónak üzenem, hogy Muhahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa visszatért Kykky :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése