2011. szeptember 20., kedd

^_^


Csoda történt! Megnéztem egy shounen ai animét! És nem hánytam el magam, sőt alig vártam, hogy nézhessem esténként. ♥ (na jó, azért volt néhány jelenet, ahol kirázott a hideg...khm... ) A címe No. 6. Már feltettem az ismertetőjét is sőt még online is *__* Iszonyatosan jó anime, rég láttam már hozzá foghatót! Most tiszta happy vagyok tőle :D
Tegnap volt grafikám. Áhww ♥ :3 Igaz megint ugyan azt rajzoltuk mint múlthét hétfőn, de nem érdekelt. Főleg, hogy most jobban sikerült, és tónusozni is kell. Igaz, a tónusozás még nincs teljesen kész, de azt hiszem ebben egész jó vagyok. Már alig várom a pénteket, mert akkor is lesz grafika és akkor folytathatom a festményemet! *o* Még kemény 3 nap!!! T_T Festeni akarom tovább! MOST!!!  :"( Nyugi Kykky... valahogy kibírod... xD
Egyébként nem tud valaki valami jó kis animét? Legyen izgalmas története, ne legyen túl hosszú (max. 25-30 rész) és legyen egyedi. Lehetőleg ne shoujo és ne is yaoi vagy yuri, de nyitottabb vagyok mostmár a shounen ai-ra ;) Shoujo-ai kizárva! Na ha tudtok valamit, akkor bátran komizzatok ^__^
Egyébként szerintem jól kivehető az írásomból, hogy a múltheti depimnek egyenlőre vége. Bár nálam nem lehet tudni. Szeszélyesebb vagyok mint az időjárás. Apropó! Szerintem vihar közeledik, mert fájt a törött ujjam (ami már begyógyult xD). Ismét leszögezem Nem vagyok öregasszony, csak úgy viselkedem x")
S ha végre túljutok a felvételin, felvesznek (remélem ^^") akkor szerelmes szeretnék végre lenni! Mert Ámor szerintem engem utál T_T Vagy csak már nincs pénze nyilakra, vagy nem tudom. De úgy szeretnék már végre én is szerelmes lenni! x) Eddig még nem igazán voltam, vagy ha tetszett valaki akkor az elérhetetlen volt, vagy egyszerűen nem viszonozta az érzéseimet. De ameddig nem jön egy igazi, addig is tovább csöpögtetem a nyálam az anime pasikon *_* Ahwww Nezumi, Kanda, Zero, Youite aaaahhhhwwwwwww ♥ Nah jó. xD Egyébként azt kifelejtettem, hogy mindenkinél magasabb vagyok egy fejjel, szóval elég nehéz korombeli fiút találni aki okos és helyes. Ez van. Majd lesz valami.... (= Fő a pozitív hozzáálláááááás :D
Háh szombaton megyünk lagziba és olyan kawaii ruhám van! :D Vörös, és az alja ilyen cuki habos-babos. Iszonyat édes. Már legalább 5x felpróbáltam. És megvan az első magas sarkú cipőm is (aminek igazán magas a sarka!^^) mert elég magas vagyok, szóval... félek hogy ha lesznek is helyes srácok, egy ekkora dromedárt figyelemre sem méltatnak. Főleg ha vasalt hajú cica babák is lesznek. Azok mellett egy magam fajta Koizumi Risa labdába se rughat. Bár ha egy srácnak elég egy buta p**csa is, akkor meg is érdemlik egymást. Én nem szeretem ha csak egy fruskának tartanak! Bánjanak szépen velem és tiszteljenek s akkor én is megadom a tiszteletet. Ennyire naiv lennék? Mert elég magasak az elvárásaim x) Bár ember legyen a talpán aki engem elbír viselni C= Nah mindegy! Legalább az anime pasikon csöpöghetek ♥
 Ennyi voltam mára! Pussz ((:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése