2011. szeptember 26., hétfő

A hétfő varázsa -.-" xD


Guten Tag!
(Jó napot! Igaz már este van, de nem számít akkor Guten Abend! vagy mi a szösz xD)
"Montag ist die erste Tag. Hausaufgabe machen, hausaufgabe machen... " xD
/Hétfő az első nap. Házit csinálunk, házit csinálunk.../
Ezt a dalt asszem még 5.-be vagy 6.-ba vettük. Most így beugrott. Vannak ilyen bevillanásaim. ^^"
Ma elég fárasztó napom volt, de nevezhetjük csak egyszerűen hétfőnek. Súlyos iskola undorom csak jobban megnehezíti a dolgokat és egy iszonyat nehéz matek éveleji doga a 2. órában sem sokat javít amúgy is rossz kedvemen. Álmosan, unalmasan telt mai napom. Egyébként is sokszor felveszem a Sawako style-t xDD De legalább a biosz dogám 5 lett. Bár olyan könnyű volt, hogy az már nevetséges. Ez még úgy el is menne egy napnak de ami ezután ért az enyhén sokkoló, ugyanakkor káros hatással volt rám. Ennek a borzalomnak pedig 12 perces futás a neve. Igen! Most gondolom mindenki átérzi mélyen a fájdalmamat s imádkozik egyet a kárhozatba veszett lelkemért. Na jó, ennyire nem súlyos a helyzet csak néha szeretek túlozni és mennyivel jobban hangzott ez a duma, mintha szimplán azt írtam volna le, hogy lefutottuk a 12 percest és i'm dead! xD 14 kört futottam és 15-t kellett volna, mert az a 100% de nekem 14 is nagyon megteszi. Főleg, hogy nagyon megfájdult a fejem és a csípőm. Lehet rosszul léptem futás közben, vagy nem tudom de nagyon fáj :"( *szipp szipp* De egyébként köszönöm, jól vagyok és a grafika egyből visszahozta a pokol bugyraiban bolyongó lelkem és föltámadtam s lőn világosság fejemben xD
Nagyon jó volt. :3 Mint mindig. Kezdődött azzal, hogy egy törpilla odaült mellém. Nah gondoltam magamba ez akar tőlem valamit. Igaz ő még csak elsős de még vele is távolságtartó voltam, mert idegen. És idegenekkel egy darabig nagyon kimért és merev vagyok. Szóval csodálkoztam, hogy hamar megtörte a jeget és elkezdtünk cseverészni. Bár miről is tudna egy 1. és egy 8.-os beszélgetni?... O.o Hát a kiscsajt ez nem zavarta és elkezdett mesélni a hercegnős táskájáról meg tolltartójáról. Aztán hercegnőkkel barkóbáztunk xD Nah mondom... Egyébként tényleg nem nézem le a kicsiket meg ilyesmi csak nem tudok bánni a kisebb gyerekekkel. Szerintem ez abból fakad, hogy örök életemben felnőttekkel és főleg idősebbekkel is körül voltam véve. A felnőttekkel jobban boldogulok mint a korombeli vagy fiatalabb emberkékkel. De aztán a kiscsaj egész grafikán dumált és én szinte megint végig vihorásztam az egészet. Befejeztük a kocka, gúla, henger tónusozását amit még a múltkor félbe hagytunk és A. bácsi megdicsért bár még itt-ott finomítani kell rajta. Szóval végül még is jól alalkult a délután. 16:00-körül estem be, kajáltam, anya hazajött utána nem sokkal apa is, megbeszéltük a mai napot és ennyi.
Remélem holnap jobb napom lesz X"D
Sayonara!
Auf Wiedersehen!
Good bye!
Viszlát! ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése