2011. szeptember 8., csütörtök

HÁLENDÁÁ -.-"

Azta jó eget! Micsoda emberek vannak! :O Halenda. Most komolyan... olyan agyzsibbasztó, hogy az már fáj. Én kemény 2 percig bírtam és az utolsó másodpercekben már a zombivá válás határán voltam. Hihetetlen, hogy ilyen gané, semmit mondó, értelmetlen dolgokat mennyire el lehet adni! Ez a Fluor tud valamit amit más nem... Szerintem valami az agyra ható dallamot rejtenek a zenéibe ami egy bizonyos értelmi szint alatt egyszerűen elvarázsolja a hallgatóságot. Ledöbbentem, hogy egy ilyen számra hogy rá tudnak cuppani a tinik. :O O.o A Fluor és Sp őrület számomra egyébként is érthetetlen dolog. Mert talán ha mind a ketten iszonyat helyes pasik lennének... Fluor trollfejű Sp meg mint egy tücsök. Borzalom, komolyan! Na mind1! Ezt a témát nem akarom jobban feszegetni, mert a rajongók megkeresnek és agyonütnek  vagy zombivá tesznek és én is Mizu-t fogok énekelni xD Nem tooom.... Azt hiszik, hogy ez a két srác(?) menő?! Mert szerintem iszonyatosan gáz ez az egész -.-" Bár úgy tűnik a magyar tinik ilyen értelmi szinten vannak (tisztelet a kivételnek!! :D)
Egyébként ma tesin ismét kifulladtunk. Esőben kellett futni. Most komolyan... A tesi tanárok ne rajtunk éljék ki szadista hajlamaikat! Arra ott a boxzsák vagy futtassanak mást xD
Voltam kint a csajokkal. xD Ebből megint csak hülyülés és sok-sok röhögés volt. Holnapra nem kellett tanulni szal délután bealudtam. Megint... (x
Nah, most megyek és neki kezdek a rajzomnak. Csövi! ;)
Ja és a videó, aki nek tudná miről beszélek mikor azt írom Halenda. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése