2011. szeptember 28., szerda

A 8/b -.-"


Bíztató cím nem igaz? xD :)
Már nagyon várom a péntek délutánt. Grafika és utána pihi és gépezés *__*
Ma egy vagyis két dolog háborított fel, + 1 meglepett. Nem szeretem az efféle meglepetéseket tehát ezt is inkább a felháborodásos listába venném bele. Tehát
1. Ma fölháborodtam 1 bizonyos személyen. Nevezzük csak B.-nek. Róla írtam már, vagyis utaltam már a személyére. Annyira bántja az igazságérzetemet az, hogy az önértékelése teljesen rossz! Egy csúnya (jó arról annyira nem tehet, de az alakjáról igen!!!) iszonyatosan buta, beképzelt leányzóról van szó akit szerencsétlenségemre 11 éve kell eltűrnöm és néha betelik a pohár (mostanában egyre gyakrabban). Leginkább az zavar ahogy a dolgokhoz és emberekhez hozzááll de főleg a magáról alkotott önképe nem tetszik. Ugyanis annyira fenthordja az orrát, hogy az eső beleesik. Csak nem tudom mire fel. Mert arra nem lennék büszke az ő helyében, hogy összepuskázom a 3-4-eseket, mert annyira buta vagyok hogy nem bírok megjegyezni pár oldal szóbelit! -.-" Szóval felolvasta a magáról írt fogalmazását ami lényegében arról szólt, hogy mindenki szemét, ő maga az igazság és ő egy szókimondó, nagyszájú csaj. Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy Facebookon mindenkivel összeveszik, de annyira jelentéktelen dolgokon hogy az egyszerűen nevetséges. S mikor mondjuk neki, hogy jöjjön oda és mondja a szemünkbe mi nem tetszik akkor másnap a wc-be menekül szünetbe és művészi ügyességgel tűnik el a szemünk elől, nehogy tudjunk vele beszélni. Ez minden csak nem igazságos! Ezt egyszerűen gerinctelenségnek nevezik! Amit meg is mondtam ma neki egyenesen a szemébe. Erre elkezdett sírni -.-" Nah mondom... Ez gáááz! Jó. Ezen túlléptem (nagyjából)
2.Ma L. és Zs. is bekötött kézzel jöttek. L.-nek vagy megzúzódott vagy eltört a keze kosarazás közben de annyi esze nem volt, hogy orvoshoz menjen. Szóval 1 nappal az eset után mennek be a kórházba rödgenre. -.-"
Zs. dettó! Csak ő a bal kezén lévő bütyköket törte el, mert belevert a falba. Őt ismervén nem mennek úgy sem orvoshoz szóval azok a csontok úgy forrnak össze ahogy vannak. Már ha ebbe belegondolok is kiráz a hideg. Szóval ezen is nagy nehezen túltettem magam, de L. nyávogása kikészített. "Én nem tudok balkézzel írni, nekem ez nem megy! ..." stb. stb. A legjobban az dühített, hogy még a nadrágját is nekem kellett begombolnom wc után -.-' Nekem is volt a jobb kezem eltörve még is dolgozatokat írtam ugyan úgy mint a többiek igaz bal kézzel. Bal kézzel rajzoltam, linót metszettem, írtam és mindent megcsináltam. Nem engedtem hogy segítsenek és rá is ripakodtam az emberekre, hogy ne segítsenek hagyjanak engem békén. A bal kezemmel és a számmal helyettesítettem 4 hétig a jobb kezemet. Szóval nekem ne nyávogjon, hanem jegyzeteljen és dolgozzon mert leütöm!!! xD Nagyon megharagudtam rá. Olyan rossz a többiek hozzáállása az élethez. És akkor következzék a 3. pont xD
3.Töri röppenytyű! És miért? Mert az osztály nem dolgozik, nem jegyzetel és nem figyel órán. Csak én csinálok házit, én tanulok (meg elvétve 1-2 ember) Nem tudom hogy fognak ezek felvételit írni. És akkor az előkészítőkhöz való hozzáállásukról ne is beszéljek! Csak azért vannak ott, mert a szüleik azt hiszik annyira tanulnak de nem! Az egészet végig beszélik vagy telefonon Facebookoznak. Utána meg nyávognak a tanárnak, hogy ezt nem értem, meg minden a tanár hibája! Komolyan mondom jobb lenne az olyan rendszer visszaállítása mint papám idejében. Tanyasi iskolába járt, tanyán lakott de olyan rend és fegyelem volt az órákon hogy a légy zümmögését is lehetett hallani. A mai tanároknak nincs tekintélyük és lassan a diáknak több joga van mint a tanároknak. Szerintem az is helyén való lenne ha lehetne a tanároknak testi fenyítést is használni. Egy pofonba nem hal bele senki!  A normális gyerekeket meg úgy sem bántanák soha.
Most is mi történt? Eltűnt a magatartás füzet. Tavaly legalább 4x tűntették el és tudom is hogy kik. Én vagyok a napló felelős és persze én lettem megint leszólva de nem tudok ellene mit tenni, mert amikor a 2 angolos és az 1 németes csoport szétválik a naplót muszály vagyok odaadni a többi csoportnak is. Szóval ekkor tűnik el a magatartás füzet :( És bántja a lelkiismeretemet mert már 4 éve én vagyok a napló felelős és amikor eltűntették a naplót akkor is fájt... Persze szerencsére előkerült és az egyik tanár hibáj avolt, de a többiek nem értik meg az érzéseimet és hogy vannak céljaim az életben. :/
Már csak 1 évet kell kibírnom!!!!!!!! :D
Nah megyek Bakemonogatarit nézni :) 
Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése