2011. szeptember 27., kedd

Kedd :/ Hol van még a péntek?! T_T

Helló!
 
Még 3 teljes napot végig kell szenvedni! Ez szörnyű!! A napok csiga lassúsággal kullognak és már annyira várom, hogy hétvégén kipihenhessem magam és leülhessek normálisan animét nézni. Most a Bakemonogatari-ba kezdtem bele. Érdekes egy grafikája van ezért tetszik nagyon. Most jön a 3.rész. Már nagyon várom. Bár 1-2 részt nézek ma is meg, mert holnap korábban kelek, hogy át tudjam ismétleni a kémiát. 1. órában írunk és és a 3. óra környékén szoktam felébredni. Szóval eslő órában olyan vagyok mint egy zombi. Nem tudom hogy fogom megírni :"( Lehet kikönyörgöm E. nénitől, hogy csak pénteken írjunk. Attól függ milyen kedve lesz. Talán megkegyelmez. Úgy sem érti senki... :/
Ma egész korán hazajöttem! Már 13:30-körül itthon voltam :D De megkajáltam, megcsináltam a házikat és bealudtam xD 16:03-ig aludtam aztán elmosogattam és neki ültem a szóbelinek. -.-" Aztán hazajöttek anyáék, kiszedtem egy kicsit Risát a ketrecéből (aki nem tudná Risa a nimfapapagájunk. Kb. 3 hónapja vettük. Nagyon szelíd ám iszonyat rossz! Rendszerint megtiszteli valamelyik könyvemet vagy az asztalt... -.-" Rágcsálja a tollaimat és azzal szórakozik, hogy lelöki azokat az asztalról. xP Már tudja mondani, hogy Fityu és Ugyulubugyulu. Az ugyulubugyulu az én hülyeségem meg persze a fityu is xD Nah igen, bolond családnak bolond a papagája xĐ) Szóval megsimogattam a nyakát mert azt nagyon szereti. Aztán visszatettem és jött mama. Megkajáltunk és megtanultam a kémiát és már 21:26 van! :/
Nah megyek animét nézni aztán fekvés.
Bye! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése