2011. szeptember 25., vasárnap

Másnaposan... xD


Bár ez a cím nem igaz, ugyanis egy korty alkoholt sem ittam a lagzin. De úgy érzem magam, mint egy másnapos. Iszonyatos fejfájással ébredtem 11:20-kor és egész nap szédelegtem. Délután visszamentünk Cs. néniék enni a megmaradt ételből és olyan 16:14-körül hazajöttünk és én 17:23-ig szunyáltam, majd 19:00-ig nyitott szemmel aludtam xD Magyarán néztem ki a fejemből, de nem tudom mi történt ezalatt az idő alatt. Bár szokott velem ilyen lenni nem kell ahhoz nagyon fáradtnak lennem.
Egyébként tegnap 15:00-ra mentünk Cs. néniékhez kikérésre. Ott egy fél órát voltunk amíg megjött a vőfi és a vőlegény s annak a szűk családja. Ott megtörtént a kikérés, addig gyönyörködtem Cs.-ba és a ruhájába. Úgy nézett ki mint a magazinokban a menyasszonyok. Pici, vékony nő, hosszú, festett feketés hajjal és nagy, kék szemekkel. A haja be volt göndörítve és pici fehér rózsákat tűztek bele. A fátlya kb. a térdéig ért, a ruhája egyszerű volt ugyan de iszonyatosan szép volt *__* Virágokkal, kövekkel díszített elegáns és csinos. Pont amilyen Cs. maga :D P. a vőlegény is szépen fel volt öltözve. Ő magas, vékony és barna hajú és szemű. Nagyon szép pár voltak. Ezután mentünk a polgári esküvőre amit az Aranyoroszlánban tartottak. Ez nagyon szép volt. Anya bőgött és nekem is folytofgatta a torkomat a sírás. De azt mondtam magamnak, hogy basszus!! hát minek sírjak?! Hisz nem halt meg senik. Sőt, örülni kell hogy ez a két ember itt most összeköti az életét. Van egy olyan sejtésem, hogy nagyon sokáig együtt lesznek. Szerintem együtt is öregednek meg. Lassan 4-5 éve vannak együtt és most eljutottak a házasságig. Teljesen megnyugodtam, hogy Cs. jó kezekbe került. Bár ez a kőszikla dolog nem annyira tetszik... Ezután mentünk a templomi esküvőre -.-" Ateista lévén nem igazán tetszett a dolog, főleg mikor a papnő Jézusról hadovált. Szerintem semmi köze a szerelemhez Jézusnak... -.-" De az imádkozás csak még rosszabb volt. Bár én csak fapofával álltam mert imádkozni nem tudok. Sehogy sem tudok megbékélni a vallással... Nah mind1. Nagy nehezen kibírtam.
Aztán gyorsan hazaszaladtunk átöltözni. Lehetett olyan 16:00 óra körül. Átvettem a vörös ruhámat *_* Ahhw nagyon tetszett. :3 Aztán go Debrecenbe :)
Ettünk, ittunk, táncoltunk, énekeltünk. Bár ezek a városiak nem tudják milyen a jó magyaros paraszt lagzi. Nem volt ám az igazi...De mikor már részegek voltak, vagy mindenkiben volt már egy kicsi a hangulat is feloldódott és már nem húzgálták a szájukat mindenre, hanem beálltak vonatozni, táncolni. Megtáncoltattam mamát is xD 75 évesen úgy járta hogy sok fiatalt megszégyenített. ♥ Olyan aranyos volt. Nagyon jól érezte ő is magát ^^ Segítettem neki ételt szedni, elkísértem WC-re meg ilyenek. Vele nagyon szoros a kapcsolatom. Mondhatni a 2. anyám :D
A menyasszony tánc jó volt és Cs. menyecske ruhája is csodaszép volt *w* Vörös, hátul fűzős és a térdéig ért. Csillogott és villogott :3 Persze A. is gyönyörű volt (Cs. húga) és P. (a vőlegény) is jól mutatott a vörös ingjében Cs. mellett (=
Engem S. bácsi, apa, mama, anya, keresztanyu, A., Á. nagyon megtáncoltatott xD Iszonyatosan fájt már a lábam a magas sarkúban. Még szerencse, hogy vittem másik cipőt Cx
A torta, a sütik és minden étel finom volt. Nagyon jól laktam. S amikor unatkoztam akkor előkaptam a tollam(pirosat sikerült vinnem. -.-") és a szalvétára rajzolgattam. A rokonság meg ott hüledezett, hogy milyen ügyes vagyok, pedig piros tollal szalvétára nem igazán lehet szép rajzot készíteni xD Hajnali 3:14-kor értünk haza. Huhh...
Jól éreztem magam, bár nem volt ott egy helyes srác sem. Öregek, huszonévesek és középkorúak voltak. Ilyen 14-17 között csak én voltam T_T Bár az egyik pincér elég jóféle volt, de majdnem 2 fejjel nagyobb voltam. Eleve 175 cm vagyok és felvettem egy olyan 8 cm sarkú cipőt, szóval nálam csak 2 pasi volt magasabb xD Á. azt mondta, hogy ne féljek nem hagynak el, mert egy ilyen nagy amazont nem nehéz megtalálni a tömegben. Mondom kösz nagyon kedves vagy :") :O
Szóval ennyi volt. Hamar eltelt a hétvégém. Na megyek aludni (megint xd) Tiszta kómás vagyok és holnap 12 percest futunk ToT Halál a tesitanárokra!!! :@ xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése