2011. szeptember 15., csütörtök

Csak pozitívan! :)


Ma ismét Sawako aura lengett körül. Eléggé magam alatt voltam, mert megint engem küldtek kosármeccsre -.-" Na mind1. Nagy morogva, tiszta mérgesen elindultam vissza a suliba. És csodák csodájára 24:12-re megvertük a 7.b-t! :D Wííííí :3
S ami a legfurább, hogy valaki mindig feltűnik a színen. Épp, hogy túlteszem rajta magam, megint megjelenik és ismét elkezd bennem valami motoszkálni... Aztán ismét eltűnik és megint megjelenik... Ha csak az élet cseszeget, akkor üzenem neki, hogy kopjon le, de ha nem akkor meg az isten szerelmére is! Ne hagyja már mindig ennyiben a dolgot! Legyen már valami... :$
Egyébként ezen a bizonyos személyen sokat mulattam ma, és ő is jókat röhögött. Persze velem nem nehéz nevetni. Még ha rossz kedvem is van, akkor is hamar túlteszem magam a depin. Mostanában egy hullámvasúthoz tudnám hasonlítani az érzéseimet, pedig igazából semmi változás nem történt az életemben. Sőt, örülnék már neki, ha nem csak egy gyapjas álltaként tekintene rám mindenki xD Bár ez nem zavar, sőt egyre jobban szeretem a birkákat ♥ Most egy nagy plüss barit szeretnék *-* Az olyan kis cuki :3 Csehországban rengeteget láttam belőle, de tiszta drága volt. Meg amúgy sem vagyok az a tipusú ember, aki két kézzel szórja a pénzt.
Visszatérve erre a bizonyos valakire ( aki hímnemű xD) megint visszatért az életembe, és már tényleg nem tudom, hogy mit akar. :/ Lehet hogy ő se... xD
A minap azzal viccelődtem a csajoknak, hogy kinek kéne egy ilyen birka hajú csaj mint én?! Majd egy fiú megfog, kiköt a nappalija közepére, ősszel lenyírja a hajam és kesztyűt köt belőle xD Jah meg szénát is kapok *_* Néha tényleg elgondolkozom, hogy normális vagyok-e?! xD O.o
Áhh most túl fáradt vagyok blogolni! 3 óra szünet nélküli németezés után kicsit eltompult az agyam. Egyébként észrevettem magamon az anime iránti súlyos függőségem hatásait. Például: japánul kárumkodom, köszönök és még kajánál is Itadakimasuuuuuu-t mondok xD Sőt, múltkor német órán japánul köszöntem. Nah ezek után tényleg el kéne mennem egy dilidokihoz. Bár az én fejemmel már semmit nem tudna kezdeni. Főleg egy ilyen perverz álom után... Tyhűűű, inkább le sem írom mit álmodtam. Még azt hinnétek lezbi vagyok. Pedig nem!!!!!!!!!
Nah, holnap grafika *-* A hét legjobb része. Kár, hogy csak hétfőn és pénteken van :/ Megint rajzolhatnékom van, de 10 óra fele én már nem kezdek neki, mert ha tényleg belejövök nem alszom. Szóval ezt most hanyagolnom kell sajna :(
Nyah sayonara! (= 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése