2011. szeptember 4., vasárnap

Zene est *o*


Ma reggel kézmosás közben észrevettem valami furát magamon. A nyakam jobb oldalán valami lüktetett. Persze egyből rájöttem, hogy mi is az. Megtapintottam s jó dolog volt érezni ahogy az élet lüktet bennem.
Fura álmot láttam....
A felvételit megírtam és vártam az eredményt. Úgy nézett ki, hogy nem vettek fel a középiskolába de a csontjaimban éreztem, hogy ez nem igaz és egyszer csak hirtelen ott teremtem. Tehát felvettek :D Remélem ez az álmom is valóra válik! :)
Ja a másik álmom az volt, hogy Pesten jártunk. Nem tudom már ki volt velem és Pest mellett a kínai határ húzódott. Hatalmas hegyek, és erdőségek vettek minket körül. A Lánc-hídon egy száz éve elhunyt pap konzervált feje volt kirakva egy üvegdobozba. Tisztán emlékszem az arcára. Kissé elnyúlt és rothadó volt már, még is emberi. Ez az álom vajon mit jelenthet? O.o Most nem is néztem semmi ilyen horroros animét o.O Remélem semmi rossz nem fog bekövetkezni....
Tegnap az utolsók között ugyan, de B. megköszöntött ^^ Bár kijelentkeztem chatből. Nem volt kedvem vele beszélni. Nem tudom mi lett velem. Még pár napja teljesen szerelmes voltam most meg ismét jégkirálynő lettem... -.-" Ennyire érzéketlen lennék? :O Nem tudom... De nem akarom őt megbántani. Annyira aranyos srác és szeretem is, de a távolság megöl...
Ki látta tegnap az X-factort? :D Jó volt :)) Ennek örömére persze anyával egyből leültünk a gépem elé zenét hallgatni míg apa a másik gépnél pókerezett és ő is hallgatta velünk a számokat. Már írtam, hogy szeretem a rockot és a régi zenéket is. Szóval ezeket (is, mert nem jut eszembe az összes szám xD) hallgattuk:
Ez a szám(Evanescence- bring me to life) megihletett. Szóval tegnap egészen 2 óráig (éjszaka) rajzoltam. Ma be is fejezem. Nem tudom miért, de amikor meghallottam ezt a számot egyszerűen beugrott egy kép a fejemben amit muszáj volt papírra vetnem. Már csak a színezés van hátra ^^
 
Ezt a zenét imádom *-* A vak öregember annyira szeretetre méltó :3

Anya nagy kedvence :P Szerintem is jó ^^
Tényleg olyan mint egy nagy fasírt xD De iszonyatosan jó hangja van C=
Egy kis Edda sosem árt :P
Hehe xD

Én csak az eredeti Most múlik pontosant szeretem a Quimby-től. Sokkal jobb és persze nem nyávogós szerelmes dal mint azt sokan hiszik. A drogról szól s ha megnézed a videó klipet láthatod, hogy az alma azt szimbolizálja (a bűnt) és amikor a lány beleharap elmerül a vízben. A végén amikor az énekes kihozza az öregasszonyt a vízből azt jelenti, hogy sose késő! Én legalábbis így értelmezem. De bizton állíthatom, hogy a dalszöveg a drogról szól!!!

Robbie Williams anyával  (egyik) közös kedvencünk :) Szépen énekeli ezt a Frank Sinatra számot. És a végén amikor majdnem elpityeredik... Hát az annyira édes *-*

A régebbi/régi klasszikusok után persze egy kis mai zenét is hallgattunk. Kötzük Adam Lambert-et a másik nagy kedvencünket :)


Ezután már rajzoltam. Főleg  Evanescence- bring me to life-ra és Katy Perry E.T. -jére. Az E.T.-re is nagyon szeretek rajzolni. De hallgattam Higurashi no Naku Koro ni-t, Mai Hoshimurát, Yuit is meg persze sok mindent ^^




Az estéből egyedül a Queen hiányzott. Apa nagy kedvence. Meg persze én is nagyon szeretem őket. Most bepótolom a hiányát a kedvenc Queen-es dalommal *-*

Na jó. xD Inkább egy eredeti Queen számmmal ....

...és még eggyel...

Nah ennyi volt. Élveztem a tegnapot. Csodás szülinap volt *-*
Ha ma kész lesz a rajzom, természetesen felrakom.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése