2011. szeptember 9., péntek

:/ :O WTF?! O.o


Haliii :)

Azt kell mondanom, hogy megint rámtört a magány :/ Pedig nincs okom a panaszra. Nincsenek rosszakaróim, (vagy ha vannak félnek tőlem xD) vannak barátaim és úgy alapból beszélő viszonyban vagyok mindenkivel. De néha úgy jó lenne komolyabb témákról is beszélgetni. Azt utálom a legjobban, ha nem hallgatnak meg... A szerelem ennyire elveheti egy lány eszét? /most nem magamról beszélek xD/ Ti éreztétek már azt, hogy legszívesebben eltűnnétek és csak a távolból figyelnétek az eseményeket...? Bár ez az észrevehetetlenség nálam kudarcra van ítélve mivel eléggé feltűnő jelenség vagyok+ 1 percnél tovább nem bírok csendbe lenni :P
A minap sétáltam az utcán és egy árokban láttam egy csomó kék virágot s közöttük egy fehéret. S akkor belenyilallott a szívembe, mert abban az egy szál fehér gazban mintha magamat láttam volna... Árván a töbi között kajladozott és próbált elvegyülni a kék társai között, de ez nem sikerült, mert egyből szemet szúrt a színe miatt.
A tesi órán persze megint kikészített a tanár -.-" De már kezdem megszokni. (x Nekem még volt egy 6. német órám így nem a csajokkal mentem haza + grafikára is mentem :) Nem igazán volt kedvem hozzá, de utána egész belejöttem a tanulmány rajzba. És még A. bácsi is azt mondta, h egész jó lett ami kicsit feldobta a napomat :3 Most olyan rajzolhatnékom van, de szerkeszteni kéne az anime-vilag.ucoz.hu-t is.... Hm... még meglátom mi lesz belőle.
Egyébként ma telihold van, ami egyenlő azzal hogy vagy nem tudok aludni vagy valami hülyeséget/szörnyű-vagy jó dolgot álmodok meg ami majd valóra válik -.-"
Áhh! Annyira dühös de közben halálosan jó kedvemben vagyok. Egyszerűen kikészít egy bizonyos személy, de közben az igazságérzetem tombolása és a röhögőgörcs között ebickélek xD Iszonyat, hogy léteznek ilyen emberek. Nem csodálom, hogy azt mondják hamarosan kipusztul a Föld. Alig várom a középiskolát! *-* Lehet valaki ennyire buta, tanulatlan, beképzelt, csúnya, bunkó, gerinctelen ?! :O Mert nem szép valakiről ilyet mondani és én nem is vagyok ennek a híve de azért aki engem képes kiborítani az már nem semmi. Lassan az egész falut magára haragítja és egyre rosszabb emberekkel kezd ki. Ennek előre látom, hogy rossz vége lesz! Bár ez nem az én gondom...
Minegy! Jót szórakozom a hülyeségén és kész. Nem engedem meg, hogy felbosszantson hisz pont ez a célja!  A figyelem felkeltés. S az én figyelmemet nem kapja meg ilyen téren. Viszont annyira osoba, hogy muszály vagyok néha helyre rakni xD Na de nem is fecsérlek rá több szót!
Azt hiszem kijelenthetem, hogy erre a napomra pontosan illik a WTF?! kifejezés xO

Egyébként kíváncsi lennék, hogy milyen lenne egy napra az ő bőrébe bújni. Rossz lehet már neki.... Bár a külső szerintem édes mindegy! Ha a lelked romlott azzal nem tudsz mit kezdeni! :/ Megfigyeltétek már, hogy a szem, a tekintet mennyire elárulja az illető értelmi szintjét és kedélyállapotát? A szem sose hazudik! Egyből le lehet olvasni belőle, hogy mi a helyzet... Ezért szeretem én annyira a szemet *--* Néha csak állok a tükörben és azt nézegetem, hogy vajon a többi ember milyennek látja a szemeimet? Mama mindig azt mondja, hogy nagyon huncutul tudnak csillogni, E. néni pedig egyből látja ha valami van, mert szerinte nem csillognak úgy ahogyan kellene... Ami nagyon árulkodó még az a pislogás. Ha valaki sokat pislog 100% hogy hazudik, kellemetlenül érzi magát vagy izgul. :D Na de nem elemezgetem itt tovább a szemet x") Úgy se nagyon olvassa szerintem senki a blogot... szal m1 is mit írok. Mára ennyi voltam.
/Ez az én szemem :)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése