2011. szeptember 7., szerda

Fura dolgok... ^^

Üdv mindenkinek!
http://pctrs.network.hu/clubpicture/4/4/2/_/alomba_zuhanas_alomban_zuhanas-014_442606_11059.jpg
Nos, gomene' hogy tegnap nem voltam, de rossz volt a netem -.-"
Mostmár biztos: én álomkórba szenvedek! xD Reggel alig birok felkelni és nem is igazán tiszta, hogy mit is teszek ébredésem után 30 percig xD A suliban is hót álmos vagyok és mikor végre haza esek egyből megkajálok és irány az ágy xP Most tanultam meg, este 8-kor xD 
Egyébként tegnap camoztam I.-val és jól elvoltunk. Azt hittem, hogy én eléggé fura vagyok de rá kellett ébrednem, hogy vannak nálam 1000x furább emberek. O.o Bár ez nem zavar. Az elvont figurákat imádom a legjobban. Néha nehéz velük szót érteni, de ha egyszer megtalálod vele a közös hangot onnantól kezdve megismerheted érdekes gondolkodás módjt, stílusát és egyre jobban megnyílik neked :D
Valahogy nekem nem megy ez a szerelem dolog. Túlságosan félek a felvételitől. Egyszerűen nem tudok másra gondolni! Pedig még elég messze van, mégis oly közel...
A rajzom még mindig nincs kész. Most akarom elkezdeni színezni. Fúúj de rossz ennek a rágónak az íze... kidobom... hm.... veszek be egy másikat.... hamm... igen, ez már jobb! :D Khmm...szóval ott tartottaaaaam, hooogy ... izé... nem tudom mit akartam írni x") Mind1!
Elgondolkodtam valamin... Vajon mi lett volna belőlem, ha egy másik helyen, másik emberek gyermeke lennék? Bár eleve hülye a kérdés, mert ha ez így lenne akkor én nem én lennék, de még is léteznék valahol... Legalább is a lelkem biztosan élne. Csak egy másik ember testében. Vajon hol laknék? Mit szeretnék? Vajon akkor is rajzolnék? Biztos! A lényem része, hogy rajzolok. :D Báár ha nem ismertem volna meg 4 évvel ezelőtt az animéket és nem unatkoztam volna egész nyáron, lehet hogy sose kezdem el ezt az egészet. S akkor talán még mindig nem tudnám mihez kezdjek az életemmel vagy nem is érdekelne...? :O Azt mondják a tehetség mindig megmutatkozik. De mi van ha adott helyzetekben, adott helyen és más környezetben más emberekkel nem így van? Lehet, hogy ha a szüleim nem támogatnának maximálisan talán nem akarnék grafikus lenni, csak egy vasalt hajú pláza cica. Jó-jó nem ítélem el (annyira) a szőke cicababákat, mert nekik is megvannak a céljaik noha nekik elég egy luxus kocsi egy (vagy több xD) gigantikus méretű villa, szép ruhák, kiegészítők, smink, fodrász, körmös stb. A pasi meg úgy is mindegy! Elvégre nem ritka, hogy egy csinos szöszke (vagy épp barna vagy fekete is lehet.. :P) összeáll egy 80 éves kőgazdag, kéjenc tatával. Az ilyen nőnek mennyi esze van már! Ha szerencsés, ügyes és kitanult akkor talán a papi neki is hagy valamennyit az örökségből, sőt ha naggggyon ügyes akkor az egészet meg is kaphatja! Bár szerintem bármilyen ember is voltam ezelőtt nem hiszem, hogy szőke cica voltam...
Nektek néha nem szokott olyan érzésetek lenni, hogy már jártatok az adott helyen, holott még soha nem voltál ott?! Mert nekem volt már rá példa... Szerintem ez azért van, mert előző életemben ismertem azt a helyet vagy talán ott laktam vagy éppen ott haltam meg. Néha az is eszembe jut, hogy miként leltem halálom? Talán virág voltam egy csokorban s szép lassan elhervadtam. Vagy fürge antilop  voltam s egy nagymacska levadászott s tetememből jót vacsorázott. Talán ember voltam, lehet hogy éppen fiú. Fiúként magamat csavargónak tudom elképzelni. Aki csak a mának élt, rengeteg helyen járt és sok mindent tapasztalt. Lehet éppen lány voltam. Talán artista egy cirkuszban. Régen sokszor álmodtam azt, hogy repülök egy hinta felé. Vagy lehet lezuhantam s úgy leltem halálom. Ezt tartom a legvalószínűbbnek! Sokszor visszatérő álmom volt, hogy  lezuhanok egy felhőkarcolról. Amikor épp a földhöz csapódnék akkor felkeltem. Néha még most is visszatér... Bár lehet ennek más jelentése is, de én így fogom fel a dolgokat.
Tényleg! A minap olyan szép álmot láttam *-*  Anyával Japánba mentünk és mikor megérkeztünk Tokióba s megláttam az embereket, épületeket akaratlanul is elbőgtem magam. Egy duci japán kisfiú is pityergett előttem s egymás kedvére sírdogáltunk. Anya meg csak azt mondogatta, hogy " ne sírj már, mindenki minket bámul!" S valóban! Sokan megálltak és csak néztek minket. Ez azonban nem volt rossz vagy zavarba ejtő érzés. Boldog voltam nagyon is :D Remélem ez az álom nem csak álom marad...
Ja és még egy fura dolog! Megérzem, ha a család tagjaim közelednek az otthonunk felé. Apát és anyát is megérzem, de mamát és kereszt anyuékat is. Ma mosogatás közben mamára gondoltam s hogy milyen régen nem láttam már, és ekkor lépett be az ajtón. xD Fura dolgok vannak.... :)
Nah de nem fecsegek tovább! Megyek rajzolni ^-^ Puszi mindenkinek! ♥ Ja és ha te is éreztél már fura dolgokat vagy vannak hasonló gondolataid én szívesen meghallgatom :D Írhatsz ide kommentbe is, de ha nem akarod hogy más is lássa írj nekem e-mailt: adam.lambert.fan@citromail.hu
Bye! C=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése