2011. október 1., szombat

Szombat♥♥♥+ Teszt :)


Helló! El sem hiszem, hogy itt a szombat! ♥ Vagy is már szombat este van T_T
Ma aludtam, ettem, aludtam és weboldalt szerkesztettem. xD  
Tegnap grafikán nem folytattam a festményem, mert mindenki egy rajzpályázatra készült. Szóval a Hortobágyról valahonnan hírdették meg ezt a páylázatot és darut kell rajzolni.(vagy is nem csak rajzolni, mert bármilyen technikával dolgozhatsz) Én a linóleum metszés mellett döntöttem, mert az egyedi, sokszorosítható, mutatós és egyben egyszerű  *-* 
Egyébként semmi különös nem történt most velem. Megint álmodtam azzal a személlyel, akiről nem rég írtam a verset is... :/ 
Na de most egy kis teszt. Rencsó blogjáról szedtem, mert a komiba nem engedte elküldeni. Szóval ide teszem ki. Ti is nyugodtan kitölthetitek ha gondoljátok ^^

Mi a vezetékneved második betűje? O
Mi a keresztneved második betűje? R
Mi van a hátad mögött? szekrény xD
Mi a gépeden a háttér? Nezumi a No. 6-ból *-* ¦
Mi van az egérpadodon? nincs egérpadom. minek az? :P
Mi most MSN-en a neved? Krisztíínáá
Hány ember van online MSN-en? 9
Hol van a telefonod? pont előttem az asztalon
Kit hívtál utoljára? Barátnőmet
Mi a jobb kezedhez legközelebb eső piros tárgy? Szekrény xD
Ha azt hallod sárga kaja, mi jut róla eszedbe? Főtt kukorica xD
Mi van hozzád legközelebb a falon? Inuyasha poszter :3
Nyisd ki a hozzád legközelebb álló fiókot! kinyitottam. és..? :P
Mit fogsz csinálni, ha kitöltötted ezt a tesztet? weboldalt fogok szerkeszteni
Milyen most a hangulatod? jó :D mert szombat van *w*
Ha egy híres emberrel találkoznál, ki lenne az? Hmm... mondjuk..izéé... öö...Adam Lambert
Kapcsold be a tévét! Most komolyan szaladjak át a másik szobámba? Kösz nem :P
Mi volt az utolsó zöld dolog, amit megfogtál? mosogató szivacs :"D
Milyen színű a tálcád a gépen? kék
Melyik a kedvenc angol szavad? hmm...mittomén    
Melyik a kedvenc magyar szavad? Csoki *-* 

Milyen számú házban lakik az a barátod, akivel utoljára beszéltél? 26
Szerinted hányas kérdés ez? honnan tudjam? számolnom kellett volna? O.o :Đ
És ez? hagyjál békén -.-" xD
Milyen ablak van most nyitva a gépeden? chrome, msn, Firefox.
Milyen színű a hozzád legközelebb eső cipő? fekete
Mi van az ágynemű huzatodon? maci, nyuszi plüss, párna, telefon töltő és füles xD
Találomra nyomj meg egy billentyűt! f
Milyen színű annak az embernek a szeme akivel legutoljára beszéltél? barna
Kinek a hangját hallottad utoljára? apáét
Mikor csatlakoztál a netre? huh.. hát úgy 5-6 órája
Hány óra van most? 20:58
Szerinted hány ember tölti ki ezt a tesztet? 2 már kitöltötte és 1 bolond 100-at csinál szóval 98 :D 
Mi van az MSN képeden? Én *ego :P*
Mikor mostál utoljára fogat? reggel
Nyisd meg az MSN-t! már ki volt nyitva... :P
Hideg vagy meleg? meleg :))
Nap vagy Hold? hold
Ég vagy Föld? ég
Kutya vagy ló?
Bikini vagy egyrészes? bikini
Fekete vagy fehér? fekete
Leves vagy főzelék? főzelék. nyamm :3
Tenger vagy folyó? folyó (=
Állatkert vagy vidámpark? állatkert 
Csoki vagy vanília? ez kérdés volt? CSOKIII ♥
Macska vagy hörcsög? macska
Narancs vagy barack? barack
Ribizli vagy eper? eper Cx
Milyen ruha van rajtad most? sima kék póló, fekete sztreccs naci :)
Mit csinálsz most? net és közbe rágózok
Most éhes vagy? nem, most ettem :)
És szomjas? ja. csak lusta vagyok elmenni a konyháig :/
Milyen idő van? nem tudom. reggel még jó idő volt...
Viselsz valami ékszert? igen. fülbe való, gyűrű 
Most van a közeledben valamilyen növény? yes, 9 darab . kész dzsungel :P
Szeretsz vásárolni? nem. Isten ments tőle !!
Szeretsz emberekkel találkozni? hmm.. attól függ...
Szeretsz otthon lenni? naná! itthon érzem magam a legjobban ;D
Jól kijössz a környezeteddel? fogjuk rá..
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátnőd? 11 éve
Szeretsz a központban lenni? nem igazán
Szereted ha boldog emberek vesznek körül? persze :D
És ha szomorúak? azt nem. attól depi leszek. ezért kell őket minél hamarabb felvidítani *-*
Könnyen ismerkedsz? nem
Van akit utálsz? van...
Miért? rengeteg oka van. egyszerűen irritáló, gonosz, egoista, buta. Elég ennyi ok? :")
Ha lehetne milyen állat lennél? valamilyen madár
Zenész vagy színész? zenész
Viva vagy MTV? fúúj.. mind a kettőt rühellem. de akkor már inkább MTV
Ki van most a lakásodban? apa, anya, a 2 papagájom :)
Kivel beszéltél utoljára telefonon? szenilis vagy :D
Hol élsz? pont ott :)
Hol alszol? kukában. x"D egyébként a földön egy bazi nagy matracon.
Hol szoktál vásárolni? itt is meg ott is 
Hol vetted azt a pólót amit most viselsz? nem tudom xD
Hova mentél utoljára kocsival? a boltba
Mit ettél utoljára? csokit Cx
Mit ittál utoljára? Ice Tea-t
Mi a mobilod típusa? Samsung s52030 
Miért töltöd ki ezt a tesztet? unatkozok... xd
Miért vagy regisztrálva iwiwre? nem vagyok. már letöröltem magam ^^"
Miért van a fél ország iwiwen? minek kéne tudnom azt? :O
Mikor kezdtél iskolába járni? 8 éve
Mikor vettél utoljára nadrágot? jó kérdés...
Mikor gyújtottál utoljára gyertyát? szüli napomon :)
Neved? D.K.
Korod? 14
Nemed?
Szemed színe? sötét barna
Hajad színe? sötét barna
Kedvenc színed? fekete és vörös meg az ibolya
Szemüveges vagy? Nem
Van tetoválásod? nincs
Vágtál már saját magad hajat? nem. isten ments!
Tettél olyat, amit megbántál? persze, úgy nem lehet élni, hogy később meg ne bánjunk valamit.
Lógtál suliból? nem
Ütöttél már meg valakit? naná ;D én voltam a fiúk réme :*D
Voltál már letartóztatva? nem xD
Utasítottak vissza már? hát... :/
Voltál temetésen? szerencsére nem ^^
Használtál öngyújtót? jah
Voltál már színpadon? persze. 6 évig színjátszásra jártam xD
Hosszú vagy rövid kapcsolat? hosszú
Horror vagy vígjáték? Horror *-* ♥
Hosszú vagy rövid haj? hosszú :)

Az elmúlt három napban:

Beszéltél telefonon? aha
Voltál moziban? nem
Sírtál? nem. 
Cigiztél? nem
Megittál egy üveg vizet? nem iszok vizet XD
Olvastál könyvet? nem :/
Néztél tévét? hát ha azt a 2 percet lehet tévézésnek mondani...
Zuhanyoztál? persze. alap Cx
Fényképeztél? ahha :D
Hallgattál zenét? igen *o*
Mondtad valakinek, hogy szeretlek? nem
Jobb vagy balkezes vagy? jobb
Aminek nem tudsz ellenállni? édesség XD
Első gondolatod reggel? éhes vagyok... XD
Mikor fekszel le? most olyan 3-4 körül de hétköznap 22:30
Dohányzol? nem
Káromkodsz? ahha. :$
Hiszel magadban? nem igazán :/
Ittál alkoholt? aham
Randiztál? nem -.-" T_T
Megettél egy zacskó chipset? perszeee :D
Ettél már sushit? nem
Hogy akarsz meghalni? majd ha öreg leszek és mindent megtettem amit meg akartam, akkor egy nap már nem akarok felébredni. Álmomban szeretnék meghalni. Az egy békés, boldog halál :)
Na ennyi voltam mára! Bye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése