2011. október 7., péntek

Akarat erő...:(


Mi is az akarat erő?
Talán az, hogy ha az élet ad egy pofont te felállsz és tovább folytatod azt amit csináltál? Vagy egyszerűen nem hagyod kárba veszni az erőfeszítést amit addig tettél és nem adod fel a célnál?
Mert akkor belőlem hiányzik az akarat erő. Vagy legalább is ma! Elég rosszul éreztem magam, mert tegnap éjszaka nem aludtam, nyomást éreztem a tarkómba és lüktetett a fejem. Ez persze mind a  drágalátos fronthatásnak köszönhető, ami mára ide is ért. És elkezdett szemerkélni az eső :( Megint megálmodtam egy dolgot, de arról nem szívesen beszélek. Szóval az akarat erővel kapcsolatban... Tesin ismét 12 percest futottunk. Fájt a fejem, szédültem, kiszáradt a szám és folyt az orrom. Ennek ellenére is eldöntöttem, hogy megcsinálom! Végig azt mondogattam magamban, hogy Naruto is megcsinál mindent, neki jobban fáj de ez sem segített. :/ A 11. körnél feladtam s épp lett volna elég időm lefutni, nem tudtam tovább folytatni. Ez igazán rosszul esett, mert maximalista lévén persze, hogy meg akartam csinálni! De elbuktam. Amikor belenyilallott a szívembe és elkezdtem szédülni tudtam, hogy a testem feladta. Vagy talán épp az elmém felelős ezért? Hisz azt mondják agyban dől el minden! Így visszagondolva talán nem is akartam annyira... :/
De hogy valami jót is meséljek, kaptam a kémia tanárnőmtől egy nagy birka plüsst *-* Annyira cuki :3 Azért adta nekem, mert már a csehországi táborban is megtetszett és ők csak egyik helyről a másikra rakosgatták, meg ugye enyhe célzás is ez khm... szóval végül elhozta ♥ Annyira boldog vagyok. Mint egy ovis karácsonykor. Olyan rég kaptam már efféle cuccot. Nem is éreztem hiányát az ilyeféle dolgoknak, de jól esett a tudat, hogy gyerek vagyok. Mert néha igen is elfog a vágy, hogy a polcon sorakozó hatalmas Barbie (pontosan 52 db) gyűjteményemből meg ne fésüljek 1-2 darabot és a Lego-t át ne építsem. xD Gondolom most kérdezitek, hogy miért is ne?! Ki tudja meg? Mert 14 évesen nem olyan felnőtt még az ember, hogy ne foglalkoztassák a játékok. De egyszeűen már nem tudok játszani! Ami elkeserít. Lélekben még egy nagy gyermek vagyok, ahogy mindenki más... Mindig egyedül játszottam, magamba beszéltem és órákig el tudtam foglalatoskodni az építőkkel. Most azonban már kínosnak érzem, hogy magamban gügyörésszek :( Pedig az a Polly Pocket is olyan jó... *---* Khm... más téma ...
Na szóval sokkos állapotba kerültem! Elmentünk ma a fodrászhoz egy kis birka nyírásra. Szegény fodrász se tudta mit vállal be, amikor velem kezdett xD Olyan hajat képzeljetek el, mint a néger nőknek van. Iszonyat göndör, dús és hosszú. Egy átok. Na ezt mire kifésülte, levágta szegény kiakadt de én is! Ugyan is úgy begöndörödött mint még soha T_T Ismét előbújt Sawako énem :/ Aztán nagy nehezen megbarátkoztam új frizurámmal, bár szerintem ez is előbb-utóbb összefogásra lesz ítélve és lófarokban fog önálló életet élni a fejemen mint ahogy eddig is tette.
Szóval betegen, birka fejjel ülök most a gép előtt s teát szürcsölgetek miközben msn-en és Facebook-on is zaklatnak Cx De így szép az élet :) ♥
Na bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése