2011. október 17., hétfő

Tigrisss :3 és egy sikeres nap :)


Tegnap este elkészült a tigrisem (itt volt már az ideje, szegény legalább 2 hétig félkészen senyvedett a fiókomban :/)
Anya mondta, hogy vigyem be A. bácsinak (a rajztanáromnak) és persze megmutattam a csajoknak is, bár nem látta az egész osztály, mert nem szeretek rajoskodni a munkáimmal. Szóval csak a biosz tanárnak mutattam meg az előbb fölsorolt személyeken kívül. Mindenkinek tátva maradt a szája és Facebook-on is viszonylag sok like-ot kapott, aminek nagyon örülök :D És A. bácsi azt mondta, hogy szép lett és tetszik neki, hogy ilyen sok színt használtam rajta meg persze aprólékos is lett. Itt-ott kiigazított egy-két dolgot, de nekem már az is nagy dolog volt, hogy semmilyen jelentősebb hibát nem talált rajta. S mivel  ő igaz profi jól esett az elismerése. (könyveket is illusztrál és még ki tudja mikben van benne az ő keze munkája :D )
Aztán jött a sokk! Ugyan is megint 12 percest futottunk (én ötödjére futottam le -.-") és a tesi tanárral kicsit összeszólalkoztunk, de ne gondoljátok, hogy csúnyán beszéltem vele vagy ilyesmi csak annyit mondtam, hogy miért nem elég 14 kör? Erre úgy lecseszte a fejemet, hogy annyira bedühödtem, hogy lefutottam a 15 kört xD Az utolsó 2 körben besegítettek a lányok (akik már lefutották) és húztak s támogattak ami jól esett. Néha olyan oldalukat mutatják meg, amin én magam is elcsodálkozok, hisz 11 év az csak 11 év és ennyi idő alatt úgy vagyok vele, hogy már nem tudnak nekem újat mutatni. Viszont az uccsó 2 kört sírva tettem meg, mert életemben egyszer sem futottam még 13-14-nél többet és a 14 is a tűrő képességem határát súrolja. Szóval megdöntöttem egyéni rekordomat :D És sírva, levegő után kapkodva (mert iszonyatosan beszorult a levegőm és nagyon megijedtem mert nem kaptam levegőt. :O ) MEGCSINÁLTAM :D:D:DD:D
Persze ez úgy leszvíta az energiámat, hogy rajzon szinte semmit nem csináltam. A. bácsi kicsit pipa is volt rám, de nem érdekel :D Örülök, hogy megvan és 16:00-körül hazaballagtam, megkajáltam, anyával beszélgettünk, hazajött apa neki is elújságoltam mindent, kajáltunk, leültem tanulni és ich bin feltich!!!! :) /kész vagyok ^^/ Holnap német TZ, szóval most németül makogok anyáéknak is xD, bár általában japánul szoktam XDXDDXD

Szóval mára ennyi.
Sayonara!
Auf Wiedersehen!
Bye!
Viszlát ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése