2011. október 15., szombat

Kisdió és óriás répa XD


Hát ma nem sok mindent csináltam. Ettem (csokit, kekszet, csokit és csokit és egy kis ropit xD) meg aludtam kb. 2 óra hosszát. Ja meg voltunk Szoboszlón csizmát venni :)
Ha apa és anya itthon vannak annak általában mindig nagy hülyéskedés és röhögés a vége. Olyanok vagyunk mit 3 rossz gyerek (bár én tényleg gyerek vagyok xĐ) Először is nézzük a tv-t egyszer csak apa jó erősen megfricskázza a fejemet, és megszólal:
-Kis dió! Nézd, most esett le a fáról! :P
Mire én visszaadtam neki és egészen estig kis dióztunk. xD
Előtte meg kiabált, hogy menjünk már ki. Kimegyünk, hát kb. 60 cm-es répát tart a kezében, mondom ezzigen! :O Le is fényképeztem és beküldtem a Mondo magazinnak, röhögjenek egy jót rajta :)

Szóval a kis dióhoz visszatérve egy ilyen bolondságot meg KELL örökíteni, szóval csináltam is egy rövidke képregényt róla.

Szóval vicces napom volt. :D Ja és a tigris már félig ki is van színezve, ma éjszaka befejezem *-*
Mára ennyi. Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése