2011. október 30., vasárnap

Megszállottság felsőfokon! :O


Konbawa! Igen, mivel éjszaka van...hmm...akkor inkább Oyadumi nasai! Mind1 xD
Gomene' hogy mostanában ilyen ritkán blogolok, de tegnap és ma is vagy is már tegnap előtt és tegnap egész nap csak rajzoltam meg animét néztem. A Darker than Black-ből és a Bakuman-ból is pár rész van hátra. Ami azt jelenti, hogy röpke 2-3 nap alatt megnéztem majdnem 2 animét! x) Mi ez, ha nem megszállottság? De jó ez így. A végletekbe menő dolgaim is a lényem részei. Ez ellen nem sok mindent tudok tenni, bár nem is akarok ^^ A Bakuman elgondolkoztatott. Az egy dolog, hogy én már előre elterveztem az elkövetkezendő 10 évet de elég nehéz lesz németből lenyelvvizsgázni+ japánt is szeretnék tanulni ami csak az egyetemen lehetséges. Azonban kérdéses, hogy felvesznek-e a Magyar Képzőművészeti Egyetemre... Áhh de hova gondolok, hisz még előttem a közép iskolai felvételi ! Kicsit előreszaladtam... ^^" Na de lényeg az, hogy ha tudni fogok japánul én kimegyek és szeretnék mangakának tanulni. Ami eleve nehéz foglalkozás, de főleg úgy, hogy európai vagyok csak még jobban megnehezíti a dolgom. Bár a magyar manga piacot is megcélozhatom, de az azért nem ugyan az... Majd még úgy is eldől. Meg semmi sem lehetetlen. És ha már Bakuman, akkor Moritaka! Annyira magamra ismerek benne. Nagyon is átérzem a néha rá-rátörő kétségeket és az alkotói válságot. Noha nem ugyan az a szitu, azért tudom milyen az, ha nem jön az ihlet. :S De a legjobban Eiji-t bírom ♥ Fura és őrült, de pont ezért szeretem. Mert igazából nem rossz indulatú, csak művész lélek. Imádommmm :3 Egyébként a tegnap délutánom és a tegnap előtti éjszakám is rajzolással és festéssel telt.
A Bakuman teljesen lázba hozott. Szinte megpusztultam már azért, hogy rajzolhassak! xDBár a festményem enyhén szólva is sz**r lett, de a rajzom egész tűrhető, bár szokásomhoz híven most sem vagyok magammal egy csöppet sem megelégedve. Úgy érzem, hogy egyre bénább és bénább vagyok :/ Na de ez is az  én bajom xD Szóval a festményt gyorsan el is dugtam, nehogy anya kitapétázza vele a hűtőt mint a többi sanyarú sorsú alkotásommal is teszi. De örülök  neki, hogy ennyire támogatnak a szüleim és képesek elviselni minden bolondériámat ami nem lehet könnyű, főleg ha rossz kedvem van! xO
Mostanában ha felnézek az égre úgy érzem, hogy Japánba akarok menni. Nem tudom mi lehet ez a beslő készetés. Tisztában vagyok vele, hogy ott sem fogadnának el, sőt...! De még is elvágyódok ebből az országból. Mikor erre gondolok, a torkomban és a mellkasomban fura nyomást érzek. Olyan ez, mint amikor hullámvasúton ülsz és lefelé tartasz, vagy amikor már nagyon sírhatnékod van, de visszatartod. Így tudnám leírni ezt az érzést. Fura, nem? :D
Igazából nem értem miért írok. Rencsón kívül szerintem senki nem olvassa a blogom xD De már csak miatta is megéri írni, hisz tudom, hogy legalább 1 ember kíváncsi az én hát... fura életemre. :))
Áhh lüktet a fülem T_T Nem baj, a szépségért meg kell szenvedni! x"D Vagy legalább is a hülyeségért mindenképpen :Đ
Megint az Abingdon Boys School-tól a Howling jár a fejemben, ami egyben a Darker than Black első openingje. Már 2. napja arra kelek fel, hogy álmomban ez jár a fejembe. S míg álmodok (Soul Eater-öst álmodtam xd) is ez a zene megy végig. Olyan fura :O 

Ja és képzeld/képzeljétek a papagájom, Risa megtanulta azt, hogy "Szia Risa!". Bár még nem megy neki annyira jól, de hamarosan a csapból is ez a mondat fog folyni. Már az ebédnél is "egészségedre" helyett "sziát" mondtam. x))
Áhhwww megyek aluszkálni,mert álmos vagyok. Jó8 ^_^

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Szerintem nagyon ügyesen írsz! Végre találtam egy hasonló személyiségű embert mint :)

    VálaszTörlés