2011. október 14., péntek

Péntek az én napom...*-* :D


Háthellószia!
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWU47KxMJqF0ISY04Xn8byLmCSGLNA2cDA7q8Hz2Jb07_4svVH6If4bd81
Rég blogoltam már, csak az utóbbi 4 napban megint mély ponton voltam, főleg tegnap. De már jobb kedvem van és kimetszettem a linómat is. Minden bánatom, haragom szegény linón töltöttem ki xD 
Rohadt tesi :@ Tegnap 4.-re futottam le a 12 percest, de még mindig nem sikerült a 15 kör -.-" Ez olyannyira lehangolt, hogy tegnap nem is nagyon ettem, és idejét sem tudom annak hogy mikor rajzoltam egy jót. Mostanában az önbizalmammal sincs valami rendben, mert múltkor feleltünk nyelvtanból és én kikértem a felelés mentest, pedig tudtam az anyagot -.-" De ma elsőnek jelentkeztem és 5 lett :D Utoljára annyira izgultam így, amikor még jártam színjátszásra és fellépések előtt görcsöltem állandóan.
Szerdán írtunk egy ilyen tesztet osztályfőnöki órán, amit már 8. éve mindig ki kell töltenünk. Ilyenek vannak benne, hogy pl.: Ha kapnál 4 mozijegyet ki az a 3 ember akit szívesen magaddal vinnél? (csak az osztályból lehetett írni) És volt egy ilyen is, hogy Ki az a 3 ember akivel minden titkodat szívesen megosztanád? Hátööhhmm.. én nem írtam senkit xD Egyrészt, mert még alsóban megtanultam hogy itt senkinek semmit nem lehet mondani, mert másnap az egész falu tudja és ha ez nem lenne elég de egy olyan verzióját hallod vissza ami meg sem történt O.o -.-" Másrészt, azért titok, hogy arról csak én tudjak, harmadrészt nem szeretek senkinek a magánügyeimről beszélni. Most erről eszembe jutott egy érdekes eset!
Mikor még jártam lovagolni kb. 2-3 évvel ezelőtt történhetett. Ősz vagy kora tél volt már s éppen biciklivel mentem lovagolni, amikor az egyik utca sarkán láttam egy nagy tömeget és egy lovat meg egy földön fekvő lányt. A ló megcsúszott vagy megijedt egy kocsitól és ráesett a lovasára. Ismertem is a csajt és pont arra fele történt ez, ahova mentem lovagolni annak az utcának a sarkán. Siettem az oktatómhoz elujságolni a híreket. Ezután elvitték mentőhelikopterrel mert enyhe agyrászkódást szenvedett és épp felpattantam Inkára amikor anya fékezett le hatalmasat a ház előtt. Én csak néztem, hogy mit keres itt és rohan is, hogy nem történt semmi bajom? Mert mamának a boltban azt mondták, hogy egy barna hajú kislány leesett a lóról és tudta, hogy én pont akkor voltam lovagolni. Szóval fel is hívta anyát ő meg szegény rohant, mert azt hitte én vagyok az a lány xD És röpke 15 perc alatt már a boltba is leadták a forró drótot. Na ez a FALU!!!! XDXDXDXD
Bár azért annyiból jó itt élni, hogy szinte minden rokon itt van, nincsenek cigányok, csendes, békés noha 5000-en lakják még is hétköznap is olyan csend van az utcán, hogy az már néha ijesztő XD Este is kóborolhatsz mert biztonságban vagy, a szüleid itt biztonsággal kiengedhetnek az utcára. Csak a pletyka... :/
Egyébként olyan álmos voltam ma, hogy már 19:00-körül aludtam, felkeltem 21:20-kor és megfürödtem és már nem tudtam visszaaludni XD
Nah mostmár tényleg befejezem szegény tigrisemet.
Bye! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése