2011. október 3., hétfő

Ismét Sawako...:/

Gondolom már nem kell jellemeznem, hogy mit értek a Sawako kedv alatt, de gyengébbek kedvéért elmondom, hogy ma iszonyatosan bal lábbal keltem fel. Legszívesebben minden közelemben lévő embernek behúztam volna egyet aki csak egy kicsit is irritál. Talán a pénteken jövő fronthatás miatt volt ez az egész. Fájt a fejem is, szóval elég valószínű, hogy ez az oka rossz kedvemnek.
Ilyenkor mindenki hagyjon engem békén. De hogy még 12 percest is fussunk ez egy kicsit nagyon sokkolt! Ezért úgy is álltam hozzá a dogokhoz, amilyen kedvem volt. 15 kört kell mindenkinek futni, múltkor 14-et futottam most meg 10-et. Szóval azt hiszem nem kell részleteznem... De annyit elmondok, hogy beszóltam a tanárnak (ami nem szokásom, és ezen nagyon meg is lepődött mert 8 év alatt ilyen megjegyzést sose tettem xD) hogy leszarom ezt az egészet! Persze egyből kiosztott, de én rá sem bagóztam és poker face-el tűrtem ahogy szilánkokra próbál törni. Persze úgy tettem mint akit nem érdekel, de legbelül még is nagyon bántott. Legszívesebben beírtam volna a halál listába, vagy egy katanával elegánsan lenyiszantottam volna a fejét de tűrtem amint megmagyarázza az életet -.-" Mindegy. Ez a nap már rosszabb úgy sem lehet! Gondoltam magamban. Ám grafikához nem sok kedvem volt. Szerencsére a rajz mindig lök rajtam egyet és mikor A. bácsi azt mondta, hogy menjünk ki és hozzunk vmi növényt vagy bármi természetben megtalálható dolgot én persze nem csak egy falevelet hoztam.
A szomszéd kertből átnövő tököt egyetlen mozdulattal leszakítottam (szárával együtt) és boldogan ballagtam megszerzett kincsemmel a rajzterembe. A. bácsi kiakadt persze, hogy ez lopásnak minősül, de végül sikerült elmagyarázni, hogy az iskola területére nőtt a tök, szóval ez nem lopás. Meg amúgy sem hal bele a szomszéd ha egy dísztökkel kevesebb van neki :Đ És amiről nem tud, az ugye nem is fáj... Muhahahahaaaaaa :*D
Szóval rajzoltunk, és mellém ült A. bácsi nagyot sóhalytva. Na, gondoltam itt baj van! :/ Azért szólt le, mert megrajzoltam a tök levelének a recéit, s mivel ez elég aprólékos és időigényes és persze felesleges nem kellett volna megcsinálnom. De iszonyatosan idegesített volna, ha a levelen nincs rece, mikor tudom, hogy ott van!!!! :O Szóval rá se bagóztam és megcsináltam recézettre a levelet :D :Đ
Aztán hazaballagtam, kajáltam, néztem egy kicsit a tv-t. Hazajött anya és elpanaszoltam neki a mai napomat, aztán lenyugodtam kicsit és hazajött apa. Neki is beszámoltam a történtekről és egy és fél hatalmas házi készítésű hamburger, egy boci csoki és egy kis meggyes cola és egy Panadol (fejfájás csillapító) után lehiggadtam és leültem tanulni. Megtanultam a németet, nyelvtant, fizikát és már 21:31 vagy! T_T Hol van még a péntek? :O :"(
Na búcsúzóul egy szép kép a tökömről :3 ♥ xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése