2011. október 30., vasárnap

Boldogság :D + Halloween-i rajzom ^^


Helóóó midenkinek!
Ma nagyon jó kedvemben vagyok. Kivégeztem a Bakumant :) Áhh megint rajzolhatnékom lett tőle. Nem is sokáig koptatom a klaviatúrát, szóval csak pár mondat erejéig leszek még itt, mert megint összeállt egy rajz a fejemben :3
Megint előbújt (és már ideje is volt) a másik énem. Jó animék után mindig előjön, akit csak Kykkynek hívok. Eléggé érdekes, hogy magamat csak úgy elnevezgetem lelki állapotom alapján, mert ha letört, szomorú és mérges vagyok akkor az a Sawako énem, ha pedig dilis vagyok az Kykky. Szóval most vidám és idióta vagyok! :D Az előbb épp orrhangon üvöltöttem a Higurashi első openingjét xD Szép az élet :))
Egyébként amit Rencsó komiban írt elgondolkoztatott. Tényleg nem mernének nekem komikat írni, csak mert kissé párás vagyok? Hmmm...  Kedves olvasóim! Fel szeretném hívni  figyelmeteket, hogy nem vagyok veszett, kiskoromban beoltottak, csak kissé őrült vagyok. Továbbá ez nem fertőző, vagy ha igen akkor már úgy is mindegy ha elkaptad... (Rencsó ezt értetted a halál alatt? :O xD Ne aggódj, a tünetek nem fájdalmasak és a kór is lassú lefolyású, általában egy egész életig tart. xĐ) Szóval szívesen várok bármi nemű visszajelzést ^__^ De ha nem írtok az sem baj, csak gondoltam tisztázom, hogy nem az elmegyógyból írok nektek... Muhahahahahahahahahhaaaaaaa :D:D:D
Ja és ha már rajz! Ma reggel lefényképeztem a tegnap készült rajzomat. Lentebb megtekinthetitek. Csináltam egy képet fél kész állapotában is, hogy lássátok milyen volt az elején. ^^
A Darker than Black-ből Yin és Mao van rajta, bár nem hasonlít annyira Yinre... :/ 



Így a Bakumanról eszembe jutott egy gondolat. Azt mondták hogy a szerelemnek dok formája van. Nekem is van sok szerelmem. (bár szerintem itt az igazi szerelemről van szó, de mind1) Legfőbb szerelmem a rajz és nemsoká össze is házasodok a tolltartómmal. A szeretőm Japán és azon belül is az animék, mangák, gésák. A jegyesem a Mondo magazin és a szívem csücske a csoki ♥ Háremem fő tagja a honlapszerkesztés, a gépemmel pedig már össze is költöztem xD
Ma aztán tényleg őrült vagyok. Muhahahahhaaaa :D
Na pusszantás emberek! ^--^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése