2011. november 10., csütörtök

Telihold


Hali! Ma van telihold, de már 3 napja nem aludtam rendesen.Éjszaka pörög az agyam, nappal meg olyan vagyok mit egy élő halott. Plusz nagyon ingerlékeny és nyűgös vagyok, minden és mindenki idegesít aki a közelemben van. Iszonyatosan fáj a fejem és a szemem alatt is szép karikák gyűltek már össze. A többiek hitetlenkedve néznek rám, hogy miért nem tudok aludni teliholdkor. Nem hisznek nekem, de utána néztem és van hihető magyarázat+ a neten rengeteg ilyen beszámoló van mint az enyém. A magyarázat pedig az, hogy mindenki tudja, hogy a Hold hatással van az ár-apályra így a vízre is. S mivel az emberi test 50-60%-a víz, ezért érthető is, hogy ránk is hatással van. Ezt mamámtól örököltem, mert ő is ugyan így szenved teliholdkor. Nagyon rossz, és szerintem sokan tudják, hogy miről beszélek. Szerintem mindenkinek az életére kihat valamelyest a hold, de kinek jobban kinek kevésbé. Iszonyat álmos vagyok, de ha lefekszem nem vagy csak nehezen tudok elaludni, és nem alszom mélyen. Felkelek, forgolódok és legalább órákig ez megy, mire hajnalban végre az álmosság győz a hold hatása fölött. Akik hiszen nekem azok boszorkánynak tartanak. Nem tdom mi a nagy szám ebben. Jó-jó néha megjósolok és megálmodok dolgokat, de az mindenkivel előfordul. Igaz...? ^^ "
Egyébként ma voltam abban a suliban nyíltnapon amit kinéztem. Jó kis suli, bár a 2 órás hegyi beszédet megunva elhúztuk a csíkot. Tényleg sok volt már és annyi ember között szörnyen meleg és fülledt levegő volt. Szóval elmenekültünk amint lehetett xD
Mára ennyi bőven elég, megyek és veszek egy forró fürdőt, majd megpróbálom álomba kínozni magam xD 
Bye!
És retttttegjeteeeek! Muhahahahahahahaaaaa :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése