2011. november 14., hétfő

Szörnyű éjszaka :(


Hali! Rég blogoltam, és most van egy kis időm. Nos minden tegnap este kezdődött. Iskola undorom a legmagasabb szintekre ért, és nem akartam tanulni se suliba menni. Egyébként éreztem, hogy történni fog velemi valami és kicsit fájt a fejem. Arról nem beszélve, hogy máskor 15 perc alatt megtanulok egy 5-6 versszakos verset, most meg minden kifogott rajtam. Nem fogott az agyam. Apa is ingerlékeny volt. Szóval nagy nehezen megtanultam és beletörődtem, hogy holnap suli. 
De éjszaka 2:23-kor arra keltem, hogy iszonyatosan fáj a fejem. Vagy is a sebhelyem fájt és a törtött ujjam meg a kezemen lévő heg is lüktetett. Szóval havazás várható. xD Gyorsan bevettem egy Panadolt de nem akart hatni. A végén már annyira fájt a fejem, hogy szédültem és hányingerem volt. Ott ültem a WC előtt, nehogy a szobámban taccsoljak ki. Szerencsére nem vagyok hányós, szóval nem történt semmi... Azonban a fejfájásom még 2 óra hosszáig nem csillapodott és csak olyan 5 körül kezdett enyhülni. Ekkor már anya is fent volt. Szóval még sem mentem suliba. Hát igen. Én és a megérzéseim... :$ 
Bár szívesebben mentem volna ma suliba minthogy átéljem azt a 2 órás iszonyatos fájdalmat. Mindig ez van ha jön a hó. Akkor szokott ennyire fájni. Pedig már sok mindent kipróbáltam. Fejmasszírozást, hideg tárgyak, jég a fejemre stb. S csak a Panadol állítja ki. Más gyógyszer nem nagyon hat úgy. Szóval isteni szerencse, hogy volt itthon, mert nálunk ez a gyógyszer nagyon fogyó eszköz. :/ 
Szóval elmentek a szüleim és sikerült 8:30-90 körül elaludnom és 11:20-kor keltem fel. Megnéztem az Utolsó szamurájt aminek a végén bőgtem mint állat szóval megint elkezdett fájni a fejem. Áhh komolyan mondom ez már szörnyűűű T_T x)
Megnéztem (unalmamban éjszaka X"D) hogy 2012-ben három péntek 13 is lesz! Ez most mekkora információ mi? :D Hát most na. Mit tudtam volna csinálni? Mondo-t olvasgattam, elővettem a naplóimat és azokat böngészgettem, firkálgattam, facebook-oztam. Szóval nem volt valami jó napom, az éjszakáról már nem is beszélve. 
De csináltam Risáról egy videót amit feltöltöttem a YouTube-ra. Ha van kedvetek nézzétek meg az én drága dumás papagájomat :3 És komizzatok is a vidihez :) Előre is köszi! ^__^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése