2011. november 20., vasárnap

Sok minden....


 Helló! 
Ha jól emlékszem, akkor csütörtök óta nem jelentkeztem. Pénteken kb. 16:20-körül értem haza rajzról, mert A. bácsi befogott minket termet díszíteni, mert szombaton jótékonysági bál volt. Szóval haza caflattam, gyorsan  feltankoltam és már készülődtem is a discoba. 17:50-kor kellett volna találkoznom P.-val a sarkon, de 8 perc várakozás után végül úgy döntöttem, hogy otthagyom a francba. Szóval D.-val elmentünk és majd csak fél óra múlva jött oda a pasijával. -.-" Annyira nem csípem a két csaj pasiját. Áhh :@@ Nagyon fel tudnak húzni. Csak annyit mondok, hogy cifranyomorúság. Nem is pazarlok rájuk több betűt! 
Egyébként ahogy várható volt, a csajok a pasijuk miatt szépen otthagytak, de nem vagyok már az a szende kis szipogós lány, gyorsan feltaláltam magam. N.-vel (lány xD!) táncoltam az este további részében. S a remény hal meg legutóljára, de azért ez már tényleg sok! Azt hittem, hogy elfelejtettem Őt, de egyszerűen nem megy. Amikor megpillantottam, akaratlanul is rávigyorogtam :/ Na mindegy. 
Szombaton aludtam meg lustálkodtam, ma meg arra keltem, hogy anya meg mama az előszobában őrzik a kutyát. Ami eleve fura volt, hisz 
1., a kutyának Tilos a házba bejönnie
2., mi a fenének őrzik a kutyát? :O
Hát szegény blökim megfázott. Pontosabban fölfázott. Kint megállás nélkül csak pisilt és láza is volt és 2x is hányt :"( Mikor jobban lett, akkor meg azt csinálta mint az őrült. Persze megértem szegényt, hisz kinti kutya nem bentre való. Szóval egész nap anyával a kutya miatt paráztunk meg szenvedtünk vele, mert be is pisilt 3 x is :( 
Nah, de jobb téma! :D
Már több mint 2000 látogatóm volt! Aminek nagyon örülök, hisz ez jelzi, hogy nem hiába ülök és pötyögök itt a gép előtt szinte minden 2. este. Tudom, hogy az eoldal számlálója nem a legmegbízhatóbb, de már így is nagy eredmény, hogy egy blogot eleve valaki elolvas. Rencsóm ugye mindig benéz, meg Lizről is tudom, hogy olvassa meg azt is, hogy Sayumi is be-bekukkant. Szóval köszönöm nektek! Öröm így blogolni. Mióta blogolok, azóta nem írok naplót. :/ De valahogy nem bánom ^_^ Viszont azt nagyon nem szeretném, ha valamelyik ismerősöm vagy osztálytársam megtalálná ezt az oldalt. Mert ők nem ilyennek ismernek és nem tudnak erről a kicsit furább oldalamról.
Egyébként ahogy egyre több bejegyzés felgyűlik észre vettem, hogy kezdenek unalmasan sablonosak lenni a bejegyzéseim :/ Ennek érdekében próbálok legközelebb vmi érdekesebbet is írni, bár az életem nem mondható valami fhú de bonyolultnak. xD Ez van. Jó ez így. Azt hiszem...
Egyébként ismét eljött a D.Gray-man-es korszakom. Azt hiszem úgy 1-2 éve télen végig néztem az egész animét, és minden csak arról szólt. Most meg (mivel nem találtam semmi normális animét T_T) elkezdtem olvasni a mangáját és már megint elkapott a DGM láz!!! :))  S ez már annyira súlyos, hogy Kandával szoktam történeteket alkotni lefekvés előtt. Ez lehet, hogy egy kicsit gyerekes de ettől olyan jót alszom :$ Tegnap például azt képzeltem el, hogy megmentett egy Akumától és együtt kezdtük el keresni a tábornokot. És nekem is van innocencem. De az titok, hogy milyen :$ Csak annyit árulok el, hogy parazita típusú vagyok :D xD Huh... azt hiszem agyamra ment ez a manga :) Imádom *---* Kanda ... ahhwwww :3 ♥
Na mögyek émbörök! Még ölolvasok ögy föjözötöt. 
/fordítás: Na megyek emberek! Még elolvasok egy fejezetet./
Sayonara! 
Oyasumi nasai!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése