2011. november 21., hétfő

:| :)


Ti éreztétek már azt, hogy iszonyatosan unjátok az életeteket, és amikor reggel felkeltek a hányinger fog el, ha arra gondoltok, ma is suliba kell menni?! 
Jó lenne már valami szín az életembe, mert iszonyatosan szürkék a minden napjaim. Nem igazán tudok mit írni a blogomba sem, én aki oly nagy dumagép szinte meg se  nagyon szólal ezek között a lányok között... -.-"

Hm... a grafika jó volt :D Ott legalább kiélhetem magam és nem kell azt hallgatnom, hogy mi történt xy pasijával... Befejeztük a múltkor elkezdett csendéletet. Egy dísztök, egy henger és egy boros üveg került a papírra. A. bácsi azt mondta, hogy egész jó lett és látszik a fejlődés. Ennek örülök. Hazajöttem 16:00 óra után és már itthon várt mama. Úgy 4 éve költöztünk el tőle és azóta is nagyon jó vele a kapcsolatom. Szinte minden nap meglátogat és 74 évesen olyan életvidám, fitt mind agyilag és mind testileg hogy öröm őt elnézni ^^ Olyan mint ha a második anyám lenne :D Igazából 10 évig szinte az is volt, de most se sokat változott a helyzet :)
Már a karácsonyon jár a fejem és volt egy szuper álmom, de az titok! ;D Egyébként fogalmam nincs, hogy mit kérjek karácsonyra. Nem vagyok egy nagyra vágyó és tisztában vagyok az anyagi helyzetünkkel is szóval tényleg mindenem meg van ami csak szükségem van. Anyára bízom a választást. De ő ezt tudja. C= 
Volt egy álmom... távoli helyen fújt a szellő és a lovak nyihogása hallatszott a közelben. Majd egyszer csak újra átéltem azokat a szép napokat, amikor Tiszatardoson nyaraltunk E.-nél. Nagyon szerettem ott lenni. Kisebb koromban nagyon imádtam lovagolni, és lóbuzi voltam xD Gyönyörű hely volt az, és számomra addig ismeretlen szokásokat, dolgokat ismertem meg ezen emberek által. Jó és egyben keserű érzés fog el, ha erre a helyre gondolok. Jó, jó. Ez a korszak rég lezárult, és talán ez volt az ára annak, hogy most ilyen jó itthon minden.... Még is hányzik. Ez az emberi telhetetlenség. Szép álom volt, szép  napok voltak de elmúlt. E. valószínüleg már meg sem ismerne, vagy ha még is már nem állna szóba velem. Kicsit hiányzik... Ugyan is minden lélek nyomot hagy egy másikban, így az sosem feljeti el.... 
Találtam a kompról egy képet *-*
Na megyek, még olvasok egy kis D.Gray-mant. Tegnap bőgtem rajta. Igaz, már előre tudtam h m i fog történni de azért még mindig tudok rajta sírni :"D 
Na bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése