2011. november 15., kedd

Az új jövevény ♥♥♥

Ma reggel 6:30-kor arra kelek, hogy anyáék becsörtetnek a szobámba, és vmit pusmognak s közben vmi különös, röfögő hangra is felfigyelek. De ez nem igazán izgat, hisz még aludhatnék 20 percig. Szóval csak mikor már hozzám is szólnak csak akkor veszek tudomást arról, hogy igen, ők itt vannak és valami merényletet terveznek... Nos, hamar megtudtam, hogy mit, mert egy kutyafejet veszek észre. Igen, a röfögő hang is belőle jött. Még sosem pattantam ki ilyen gyorsan az ágyból. Egyszerűen iszonyatosan édes cukorfalat hájpárnás, lapátfülű macikutya várt rám :3 Őfensége pedig nem más, mint Edward a 12 hetes Basset Hound kan kutyus. Istenem! Ahhww... *---* Ilyen cuki izét én még nem láttam. Ritka látvány az, hogy egy kutya elessen a saját fülében. :"D Szóval bent lehetett egy kicsit a házban amíg anya itthon volt. Persze a kedvességünket egy, a konyhaszőnyeg iránt elkövetett merénylettel hálálta meg, ami szép foltot hagyott :D Szóval már abban a 30-40 percben jól összhaverkodtunk és mondtam is neki, hogy majd jelöljön be Facebook-on xDXD Egyébként ez idő alatt megrágta a pizsamámat, letámadta szegény papagájokat és elesett párszor tulajdon fülében x) Annyira elvoltam vele, hogy csak nem lekéstem az iskola gyűlést és rohantam a suliba. Rekord idő alatt értem oda, ez kb. 8-9 percet jelent (egyébként normál tempóban 15 perc). Szóval villámsebességre tettem szert, de már alig vártam hogy haza érjek és  jól megszadiljam a kutyaságomat :3 Hát imádom *-* Nagy spanok lettünk. Még a csajokat is áthívtam és azok is majd megzabálták. Most egyébként éppen a kutyaházban alszik. Ezt onnan lehet tudni, hogy kihallatszik a horkolása. Fél óráig képes voltam kint ülni mozdulatlanul a hidegben, mert urasága elaludt az ölemben. De úgy horkol mint apa :") Egy szóval nagyon boldog vagyok és már alig várom, hogy holnap délután legyen :D

Ja és új technikára tettem szert! Bizony! Fejlődő képes vagyok ám és eléggé találékony is. xD Szóval Edward őméltóságától nem lehet mozdulni. Beül eléd a kapuba oszt cső. Rakd arréb vagy nem mész ki. xD Viszont az ajtó előtt meg úgy tolong, hogy szinte fellök. Nagyon be akar jönni. Szóval az új technikám neve: Kutya no betűzökaházba jutsu. (figyelem, ne próbáljátok ki otthon :"D) 
Szóval. 
1. Lépés: Emeld meg a legalább 5-6 kg sózsák kutyát.
2.Lépés: Fuss le vele a lépcsőn és vidd minnnél messzebb.
3.Lépés: Fuss ahogy csak bírsz és ne nézz hátra.
4.Lépés: Zártd be az ajtót fénysebességgel.
Biztos módszer, csak kissé zavaró egy ilyen rohadt nehéz kutyával napjában nyolcszor-kilencszer elismételgetni  ezt. Cx Plusz a blökinek sem tetszik ez a dolog. De hát ez van. Szóval mára ennyi. Pár róla készült képpel búcsúzok. Igazi fotogén alkat :D:D♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése