2011. november 17., csütörtök

Suli látogatás -.-"


Ma nyílt nap volt az egyik suliban. Igazából nem is akartam oda menni, de ha már mindenki volt az osztályból délelőtt suli látogatóba akkor már én is lóghatok egy kicsit! Eleve jól kezdődött a reggel, mert a 7:22-es busszal mentünk volna be Debrecenbe, de A. elkésett és a busz elment. -.-" Szóval kigyalogoltunk a 4-es főútnál lévő buszmegállóba, és vártuk a 7:40-es buszt, de az annyira tele volt, hogy a sofőr nem tudta bezárbni az ajtaját szóval már nem fértünk fel. Így aztán minusz nem tudom hány fokban ott álltunk és a 8:10-es busszal végre sikerült bejutnunk a városba. Ott átszálltunk és már ott is voltunk a Csokonaiban. Hatalmas egy suli. Modern, új, szép tötörötötö.... de nem az én világom. Tele van ilyen vasalt hajú, 10 kg vakolat van az arcomon és olyan beképzelt vagyok, hogy még magammal sem vagyok jóban csajokkal. Annyi helyes srác van, hogy én még annyit nem is láttam egy helyen. :O Nagyon durva! A szép emberek gyülekezete. Hát elég rosszul éreztem magamat közöttük. Bár elég szánalamas és egyforma emberek voltak. Be akartunk ülni egy matek órára, de mikor a 11.-es srácok le taknyoztak minket inkább nem mentünk be az órára. xD 
A szardínia party-ról meg ne is beszéljünk! Olyan tömegnyomor volt abban a bazi nagy suliban, hogy az már durva! O.o
Szóval elhúztuk a csíkot. S ekkor jött amit mindenképpen el akartam kerülni. Ez bedig esküdt ellenségem a Pláza!!!! volt. Nem szeretek értelmetlenül lézengeni annyi ruhás bolt között. Ha nem veszek semmit minek nézzük fél óráig mindent?! Na mindegy. Nagy nehezen kikászálódtunk és mentünk a Mekibe. Ott jól megszívtuk na arról már nem írok, mert csak felhúzom magam... Szóval kijöttünk és már mentünk is a Fórumba. Hát ezt nem hiszem el. Ráadásul a csajok (velem együtt 5-en voltunk) otthagytak minket A.-val. Ő sem szeret csak úgy értelmetlenül kóborolni szóval jól megértettük egymást. Bementünk egy -nem írom a márkáját a boltnak, mert a biztonsági őr megtalál. Komolyan félek attól a fazontól- XY boltba ahol vicces sapikat próbálgattunk és lefotóztam magunkat. Az a nagy szakállas, 2 m magas dromedár meg odajön-szívroham elővett- és megkért, hogy előtte törtöljem ki a fotót, mert mittom én már miért nem lehet fotózkodni az ő termékeikkel. Jól van. Kitöröltem. A biztonsági őr örült, mi meg elhúztuk a csíkot olyan gyorsan, hogy csak na xD Aztán összetalálkoztunk a csajokkal-hallelujah!- és indultunk...:D .....a Mekibe!!!! -.-""" Jó ott vettek vmi trugyit és VÉGREEE elindultunk a buszvéghez ahol felszálltunk és kb. 15-20perc alatt haza is értünk. 
Én meg olyan álmos voltam, hogy csak megkajáltam és bedőltem az ágyba és aludtam. Na ezzekel  többet sehova nem megyek az is biztos!! Áhh :@ 
Legalább 1 jó dolog volt ebben a napban. Nem kellett suliba menni! :D 
Mára ennnyi. Bye! :))
Holnap megyek disco-ba! Wííííííí *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése