2011. november 27., vasárnap

Ijesztőő :O


 A vasárnapban csak azt nem szeretem, hogy utána hétfő jön. Egyébként kicsit álmos vagyok, mert hajnali 4-ig fent voltam...
Ismét megálmodtam valamit, és teljesült. Kár, hogy a jó dolgokat nem tudom megálmodni -.-" 
Hm... hát a péntekem húzós volt. Soká jöttem haza és ki is dőltem hamar. A rajz jó volt, most portrét készítek. Uncsimat rajzolom le. Nos, most barátkozok (ez azért túlzás, inkább csak ismerkedek ) a Tér, forma, szín c. nagysikerű, kedvlet könyvemmel. Az egész képanyagát (ami kb. 400 kép) be kell nyalni és tudni kell a festőt, a kép címét és a korszakot is be kell lőni. Ez a felvételimhez kell. Ez lesz a szóbeli része. Ettől félek a legjobban. Szóval átkozott legyen az, aki ezt a marhaságot kitalálta! Muhahaaaaa! :D :@
Most épp a Photo Shoppal szenvedek, eddig nem sok sikerrel. Eddig csak arra jutottam, hogy kell png-t készíteni. Az anime-vilag.ucoz.hu-ra akarok dizit csinálni, de ha így haladok jövő karácsonyra sem leszek kész vele. Nem baj, kitartás Kykky! *hős tekintet* 
Most volt egy kis kedvem, és kerestem vmi ari kurzort és feltettem a gépemre. Mostmár Vampire Knightos kurzorral is büszkélkedhetek *büszke tekintet*
Mostanában megint sokat elmélkedek az élet dolgain, de nem igazán jutok előbbre. Talán azért, mert úgy akarok gondolkozni mint egy felnőtt, de még csak gyerek vagyok. Sok mindent talán sosem fogok megérteni. Mint ahogy a tegnap történteket sem. Nagyon kiakasztott a dolog és még sírtam is. Enyje, mennyit bőgök mostanában :"D Máskor egy egész évig nem is sírok, most meg ... Ez a mai vilááág híííjjjj xD
De már  túltettem magam rajta, és megpóbálok mosolyogni :D 
Rájöttem, hogy mostanában nagyon negatívan állok hozzá a dolgokhoz, és már hiányzik a Kykky-s énem... :/ Talán az adam4ever miatt is. Sokat gondolkozok azon az oldalamon. Ez volt a kedvenc honlapom és mániákusan szerkesztettem. Mintha egy részem odalett volna a weboldallal együtt. Mekkora hülyeség már így ragaszkodni valamihez, ami csak egy virtuális dolog. Nem tárgy, hogy megérintsem még is fontos számomra. Bár a remény is csak egy képzelet beli dolog, még is mennyi mindenkinek segít vagy éppen a porba tiporja az embert... Vagy Isten. Ő sem egy megfogható valaki még is mennyien hisznek benne és csak a remény élteti őket. 
Egyébként a péntekre visszatérve. *bevillant neki valami xD* Az Arany Oroszlánban (ez egy hátö... vendéglő féle) voltunk az osztállyal, mert arról tartottak beszámolót, hogy itt a faluban régen kényszer munka tábor volt. Az egyik túlélő beszélt. Belegondolva, hogy mennyi ember élete ment ezen a helyen tönkre és hogy anno mennyi szörnyű dolog történt a betelepültekkel kissé elrettentem. Azt tudom, hogy ahol most áll a házunk itt régen temető volt, és P. házánál emberi csontokat is találtak. Ez igazából nem ijszet meg, hisz úgy vagyok vele, hogy ha léteznek is szellemek, nincs okuk bántani engem. Néha különös kopogások hallatszanak a padlásról (és érdekes, hogy csak az én szobám felől) s néha fel-feltűnik egy-egy különös árny, vagy fehér alak de nem igazán félek. A nappaliban éjszaka magától bekapcsol a rádió és az elem lámpa. 
4 éve költöztünk ebbe a házba, és mamám régi házában, ahol addig laktunk ezerszer jobban rettegtem. Itt viszont olyan nyugodt vagyok és szeretek a sötétben ücsörögni és hallgatózni. Múltkor arra keltem fel, hogy valami iszonyatosan dübög a padláson. Anya azt mondta, hogy nyest lehetett, de különös hogy miután szóltam neki erről többet nem hallottam a kopogást...
A legfurább dolog az volt, hogy amikor első nap beköltöztünk és nyiitva hagytam a szobám ajtaját, egszer csak felkeltem és az ajtóban egy hosszú hajú, fehér ruhás nő állt. Azt hittem, hogy anya, mert neki van ilyen pizsamája. És csak benézett s el is ment. Én megfordultam és aludtam tovább. Mikor reggel megkérdeztem, hogy miért nézett be hozzám, ő azt felelte, hogy nem ő volt. Fel sem kelt. Azóta csukott ajtónál alszom XD
Ja ez meg nem is olyan régen történt, talán 2 hete. Olyan hajnali 2 óra fele mentem ki a WC-re, és mikor jöttem visszafele a szobámba, egy fehér alak jött mellettem. Azt hittem apa, mert neki van fehér pizsamája. De apa azt mondta, hogy ő akkor nem kelt fel. Hát akkor egy csöppet beszartam x") 
Még van egy ilyen sztorim, de nem untatlak benneteket az én házi szellemeimmel. :D Egyébként ha békén hagyom őket, békén hagynak engem. 
Ja és az fura, hogy azóta álmodok meg dolgokat, mióta ebben a házban élünk? :O 
Na mentem. Bye! ^^ 
Új rajzom Edről:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése