2011. november 25., péntek

Agyfasz XD

Gondolom nem kell megmagyaráznom, mit is jelent eme szép és magyaros szócska. Gondoltam összegyűjtök néhány dolgot, amitől agyfaszt kapok. Csak úgy unaloműzésként, mert most még nyugodt vagyok, de ha felemlegetem a számomra legidegesítőbb dolgokat, akkor kizökkenek nyugalmi állapotomból.
Lássuk tehát a Top10  agyfasz listámat:

10.Amikor mennék fürödni, de apa rendszerint bevág elém, és 2x tovább van a fürdőszobában, mint én. O.o
9.Ismerős az az érzés, amikor gyanútlanul mászkálsz a házban mezítláb és egyszer csak az asztal/szék/küszöb sarkába beakad a kislábujjad és 1 hétig be van dagadva és fáj. =_=
8.Nyáron arra kelek fel, hogy egy szúnyog döngicsél a fülemben vígan és mikor felkelek, hogy levadásszam és felkapcsolom a villanyt eltűnik. MIután újra visszafekszem kezdődik minden előröl. :@
7.Amikor nem figyelek oda valakire és beszél hozzám, aztán kérdez valamit. Mivel nem figyeltem és nem hallottam így visszakérdezek, hogy : Mi?!
Aztán újra elmondja, de ismét nem ott jár az eszem és azt válaszolom, hogy Igen.
Ekkor az illető furán néz rám aztán elmegy. Remélem sosem egyeztem bele egy terrorcselekmény végrehajtásába... :O

6. Reggel kómásan battyogok a suliba és teljes sötétség honol a fejembe. Már az utca végén járok, amikor átvillan valami az agyamon. "Vajon bezártam az ajtót...?"  És ez a gondolat egyre jobban idegesít. "Bezártam?! Biztos? Nem emlékszem rá..." Ekkor visszafordulok *a kapuban álló szomszéd bácsi csöppet sem néz idiótának* és megnézem, hogy bezártam-e. Igen. Ekkor kicsit nevetek magamon, de amikor ismét az utca sarkon vagyok, valami megint beugrik: "Vajon most bezártam a kaput?!"
És újra visszafordulok, hogy megnézzem -.-"

5.A szomszéd nyáron mindig akkor nyírja a füvet az ablakomnál (pontosabban majdnem közvetlenül alatta) amikor én reggel aludnék. ._.
4.Mindig akkor jön rám a pisilhetnék, amikor nincs a közelben egy darab WC se. :|
3.A falumban mindig csak akkor van áramszünet, amikor nyáron gépeznék és valami fontos dolgot akarok megnézni/megcsinálni. És amikor végre visszajön az áram, addigra elfelejtem, hogy mit is akartam... :@ -.-""
2.Amikor anyához beszélek, elmondok egy hosszú monológot, aminek a végét egy kérdéssel zárom le. Ekkor anya annyit kérdez: MI?!
Én bosszúsan ugyan, de elkezdem megint végig mondani az egészet, ekkor mintha elérne hozzá a hang és felfogta volna az előbbi kérdésemet, egyszerűen válaszol a kérdésre.
Ezt meg hogy csinálja? :OO

A fő fő főfőfőfőfőfőfőőffffőőőőőő agyfasz:
1; Amikor rajzolok egy anime figurát, valaki odajön hozzám (egy laikus) és ezt mondja:
"Deszééép *-* Olyan jól tudsz lányt rajzolni! :3 "
Eddig semmi gond nem lenne, de én fiút rajzoltam!!!! :@@@@@@@@@@@@

Nos, ahogy magamat ismerve számítottam erre, a végére természetesen ezen dolgok felidézése miatt többszörös agyfaszt kaptam. Köszönöm magamnak XDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése