2012. február 7., kedd

Újra itt! :)

OMG! Bő fél hónapja nem blogoltam már. Egyszer elkeztem írni egy bejegyzést a felvételi után, de megzavartak és nem jutottam a végére. A felvételi amúgy iszonyat nehéz volt. Én még is meg vagyok elégedve a 64 pontommal, mert az átlag 25-40 pont között mozog. (Összesen a magyar és a matek!!) Nem igazán izgulok emiatt. A matek lehetett volna jobb is, de a múlton kár rágódni.
Hmm... jó sok minden történt velem fél hónap alatt. Múlt hét pénteken csúnyán megbántottak, és rosszul esett hogy ezt művelik velem minden ok nélkül. Ám nem írom le, nem akarom magam megint felhúzni ezen. A. bácsival már lázasan készülünk a művtöri felvételire és a rajzra is. Valószínűleg (70%),  hogy benne lesz a vizsgabizottságba. Ám nem reménykedek, mert nem akarom, hogy pofára esés legyen a vége. 
Most jelenleg sok mindenen dolgozom. Tegnap kezdtem el egy lengyelországi rajzpályázatra a rajzot. Alphonse  Mucha-ról szól. Nagyon megszerettem az ipsét, mert a művészete közel áll hozzám. Az ábrázolásmódja, az egész stílusa nagyon tetszik. Így nagy kedvem van megcsinálni. Mutatok is néhány kedvenc képemet az alkotásairól. (egyébként sok mindent csinált pl.: tervrajzokat mondjuk faliszőnyegekhez, vagy ékszereket ,- ékszerüzleteket tervezett. De csinált rengeteg reklám és színházplakátot meg, tanulmány rajzokat is.) Én egy gésát fogok csinálni. Egyenlőre csak ennyit mondok.




Ez a cigi reklám is zseniális:

Ez az egyik kedvencem tőle:

Ez pedig a másik. Főként azért, mert íriszek vannak rajta, ami a kedvenc virágom ^^

Aztán félbe van hagyva még 2 munkám. Az egyik egy orchidea a másik pedig "megrendelésre" egy Marsupilami. x"D Mivel holnapra semmit nem kell tanulni, szerintem olvasok valami mangát, kicsit szerkesztgetem az oldalaimat aztán befejezem ezt a két rajzomat és hozzá akarok látni egy Yoite akvarell vagy ceruza rajzhoz. :D
Tegnap befejeztük anyával a Nabari no Ou-t. Hát a végén nem sok kellet, hogy elbőgjem magam, pedig anno (2 vagy 3 éve) már láttam de akkor egy fél óráig zokogtam a végén :"D Pedig hát nyiván való vaolt, hogy Yoite nem lesz hosszú életű. Viszont más szereplőt is sajnáltam. Na de nem spoilerezek itt nektek :P 
Le akarom még tölteni Adam új számát aztán jöhet a pihi :D 
Egyébként ma jó napom volt. Kicsit ugyan fáj a torkom, de no problem. Tiszta szívós vagyok szóval ez csak egy kis kóbor baci bennem :D 
Am rájöttem, hogy tök pro vagyok, mert fizikából szinte semmit nem tanultam, de 5* lett a dogám. Számítások voltak, de a képleteket csak óra előtt lestem meg. Valahogy megragadt a kobakomban ^^.
Szerelem nincs a láthatáron. Asszem egy ideig maradnom kell a virtuális bishiken való nyáladzásnál. Ez van, ezt kő szeretni.
Pá!
Ja és ha már úgy is elolvastad a fecsegésem pls nézd meg a videót amit szombaton csináltam. Szerintem cuki ahogy Ed ugatja a hólapátot :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése