2012. február 12., vasárnap

Bolond lyukból...XDDDD


 Bolond lyukból bolond szél fúj-szokták mondogatni az emberek. És valóban! *-* Mindig rá kell döbbenjek arra, hogy az én családom nem egészen százas. 
Először is: anya a legjobb barátnőm de közben az anyám is. O.o Vele szoktam animét nézni. Bár most a Shakugan no Shana nem bejövős, ezért egyedül nézi. 
Másodszor: apa olyan nekem mint egy-néha- idegesítő bátty! Úgy viselkedünk mint két rongy kölyök. Állandóan szívatjuk, piszkáljuk a másikat. Anya pedig jó bíró módjárta secperc alatt rendet teremt közöttünk. 
Szóval ilyen családi háttérrel azt hiszem nyugodtan kijelenthetem, hogy bolond szél vagyok. Méghozzá nagyon is! xD
Harmadszor: A bővebb család tagjai is furák. Ott vannak nagybátyámék, akik elszigetelődtek, mint ha idegenek lennénk. Arról már nem is beszélve, hogy a nője egy baka!!! x) /Gomene' nagybátyó ></  Kersztanyám a Kossuth rádió magában, a lányával együttvéve pedig olyanok, mintha a piacon lennénk. Ott van a halál kocka, anime imádó unokatesóm aki önmagában viszi a prímet kereszték családjában. Persze kereszt apu két ilyen nő között csendes és nyugodt férfi. 
Akkor anya másik testvéréék is érdekes emberek. Van két szép, okos lánya akik egyetemet végeztek, van nyelvvizsgájuk és élik boldogan az életüket. Imádják az állatokat és nekik is olyan bolond jószágaik vannak mint nekünk. Szerintem ez ilyen családi ökörség. Vagy örökség... nem is tudom x)
Másik mamámék a megtestesült furcsaságok. Vannak érdekes dolgaik. Mamám nagyszájú, szókimondó papa meg egy örökké bütykölős, hallgatag de zsivány gádzsó xD 
Szabó mamám 74 évesen úgy suhan a kis kemping biciklijével, hogy a 20 évesek megirigyelnék. Mindig intézkedik, ha mondok neki valami szépet akkor hajlamos a sarokba beállvba itatni az egereket. Olyan nekem mint ha a második anyám lenne. 
Én meg már klinikai eset vagyok. Rengeteg fura szokásom van.  Ilyen például az, hogy a párnát alvás előtt mindig felrázom de csak félig, mert ha nagyon púpos nem tudok aludni. A használt rágóimat először az íróasztalon lévő lámpára biggyesztem ki, csak a száradás után kerülnek a kukába. Így nem ragadnak össze a kukában. Ja, meg néha újrahasznosítom őket, ha elfelejtek anyával rágót vetetni. Feledékeny vagyok. Múltkor az övemet kerestem egy jó tíz percig és akkor anya jelezte, hogy ott van rajtam. És tényleg!! Szeretek magamban beszélni, énekelni, japánul vagy németül beszélni. A papagájjal énekelni, táncolni és szadista vagyok *-* xD A koffeintől megy a hasam és a csokispapírokat a zsebeimbe gyűjtöm. Így minden farmer, pulóver, kabát vagy táska zsebében van minimum 1 papír xD A rajzaimhoz és a Mondo magazinjaimhoz csak steril, mosott kézzel lehet hozzáérni. Amikor anya leönti viráglocsolás közben egy évig hallgatja, hogy leöntötte őket. 
Ja és ha valami eszembe jut és az vicces akkor csak úgy váratlanul röhögőgörcsöt kapok. Ilyenkor folyik a jobb szememből a könny, mert a bal szememből sose jön xD És a bal orromlyukán nem kapok levegőt x"D Hajlamos vagyok túlkombinálni  a dolgokat és annyira elgondolkozni valamin, hogy akár egész éjszaka nem alszok. Frontérzékeny vagyok. Ez nálam fejfájással és a régi sebhelyeim lüktetésével és néha rókázással, hangulatváltozással párosul. 
Befele lépek, görbe vagyok-a magasságom miatt-és úgy általában esek-bukok. És tisztára olyan pofákat vágok, mint Koizumi Risa és Sawako együttvéve Cx! 
Dióhélyban ennyit az én fura életemről. Bár nem tudom mennyire érdekelt ez benneteket, de hát ez van. x") Persze órákig tudnám még sorolni a hülyeségeimet de arra se időm se kedvem nincs. Plusz azt senki nem olvasná el.
Nos, ennyi.
Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése