2012. február 9., csütörtök

Alkotói válság T_T


Teljesen ki vagyok készülve! :(
Hiába kezdek el rajzolni, hiába van tele a fejem új ötletekkel, végül nem jön össze!!! Már nagyon ki vagyok akadva. Már majdnem befejeztem egy akvarel képet, de nem tetszett ezért összegyűrtem és kidobtam. Pedig 1 órát dolgoztam rajta és az ötlet is jónak indult, de mégse -.-" Nem mentem rajzra se. Egyszerűen nem tudom mi van velem. Talán az időjárással van összefüggésben, mert ettől a sok hótól kezdek depis lenni. Amerre az ember ellát csak hó, hó és hó.
Valamint nem soká itt a Valentin-nap és a többi csaj kap majd csokit vagy valamit én meg megint csak nézek ki a fejemből. Meg a 2 nappal ezelőtti beszélgetés is zavar az egyik fiú osztálytársammal. Szegény csúnya meg bunkó is, viszont 12 év alatt sok minden történt. Óvodában még a kezemet is megkérte, sőt még kis gyűrűt is kaptam tőle. Alsóban is "jártunk" és felsőben 5., 6., osztályban bele voltam esve. Mára csak egy haver. Mert többször is megbántott és kiszerettem belőle. De amiket írt azok már durvák voltak. Meg észre vettem, hogy mostanában sokszor megölel vagy simogatja a hátam O.o És még rajzot is kért tőlem én meg is csináltam. Egy Marsupilamit. xD Ami egy hülyéskedés kapcsán merült fel újból.  De olyanokat írt, hogy lehetnék a felesége, meg nem akar komoly kapcsolatot, max. velem!! Meg, hogy nem meri elmondani az érzéseit. o.O Bár nála nem lehet tudni, mert szeret szórakozni az emberek érzéseivel. Igazából nem nagyon hatottak meg a szavai, csak jól esett, hogy valaki talán lány számba vesz.  Igen, igen a hiúságom egy csöppet örvendezett. Persze nem sokáig, mert ez ennyiben is maradt. Jobb is :)
De azért jó lenne Valentin-napon egy kis bombont vagy egy levelet találni a kabátomban. Bár ennek esélye egyenlő a 0-val, meg ez nagyon régimódi de akkor is örülnék. 
Ja, meg am sem bírnak a fiúk, mert "jókislány" vagyok. Magyarán tanulok. Ennyi -.-" Sokparasztkocsog -.-
Húúú de hangulatomban vagyok :@ 
Na megyek és kitombolom magamban magam (na ezt jól megaszondtam xD) 
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése