2017. december 10., vasárnap

Sulis dolgok,meg valami személyes

Üdv!

Pénteken hivatalosan is véget ért a 3. félévem és már csak 3 vizsgám van hátra. Ebből 2-t le is tudok jövő hét csütörtökön és pénteken, a harmadik pedig januárra fog átcsúszni.
Eddig úgy tűnik, hogy egészen jó félévet zárok, bár a programozás természetesen most se sikerült, de igyekszem felkészülni a januári vizsgára és akkor eldől, hogy hogyan tovább. Próbálok nem rástresszelni,de ez úgy sem fog menni.
Viszont a többi tárgyból eddig csak ötöseim vannak, a jövő heti 2 vizsgával meg úgy vagyok, hogy annyira rengeteg anyag mellett csak legyen meg a kettes vagy a hármas. xDD
Bár azért jó lenne jobb jegyeket szerezni ha már ilyen jól sikerült eddig minden, de nem akarok telhetetlen lenni. Viszont itt már nem azért tanulok, mert fontos a továbbtanulás szempontjából, hanem az ösztöndíj miatt. Az utóbbi félévem átlaga 4,08 lett, így elég jó kis pénzt kaptam most havonta. De még jobb eredményt akarok elérni,mert jó, hogy egész évben van saját pénzem.
Emellett a suli mellett képtelen lennék dolgozni, így nagyon jól jön ez a kis extra bevétel.

Az utóbbi 2 hét iszonyat megterhelő volt. Rengeteg beadandó, zh, prezentáció, rajzos teregetések stb. Azt se tudtam, hogy hol áll a fejem,pedig magamhoz képest semmit nem hagytam az utolsó percre.
A szerdai nap volt a legkeményebb: reggel prezentációt kellett tartanom a féléves munkáimról, délután pedig 2 zh-t írtunk egymás után. Reggel a 7:20-as vonattal mentem el és délután a 17:40-es indultam haza, tehát 18:40-re értem az itthoni vasútállomásra.
Ezután csak osztályzások voltak, ezeket már könnyebben viseltem mint ezt a borzasztó nagy rohanást.

Ennyi teendő mellett nem igazán volt időm arra, hogy magammal és a lelkivilágommal foglalkozzam, de talán jobb is volt így. Nagyon sok rossz dolog történt velünk az utóbbi időben és most szegény anyán ki is jött mindez. Szörnyen aggódom érte és igyekszem figyelmes lenni és segíteni neki, de ezt sajnos nem tudom helyette megoldani. Nagyon féltem. :(

Azt hiszem érthető, hogy miért nem írtam az utóbbi időben, hisz csak rohantam és tanultam, mint az őrült. Most pénteken nyílt alkalmam egy kicsit kikapcsolódni: Lacival meg egy haverjával beültünk a Mekibe, aztán Lacival elnéztünk a karácsonyi vásárba. Most is gyönyörű volt, csak természetesen zuhogott az eső.Nem is mi lennénk. xD
De jól esett egy kicsit kikapcsolni. A szombatot itthon töltöttem, próbáltam egy kis lelket önteni anyába és emellett művtörit kellett tanulnom. 14 tételből még csak 4 van kidolgozva, mert a tanár eszméletlenül sok dolgot kér, amiket nem is tanultunk év közben. XD Ma reggel (mivel épp 0 óra 27 van xD) folytatom a tételkidolgozást és utána megyek Lacizok egy kicsit.
Egyébként pontosan ma 4 éve, hogy egy animés oldalon összeismerkedtünk és elkezdtünk beszélgetni. :D ♥ Durva, nem?

Szóval kb. ennyi történt az utóbbi időben. Majd jelentkezem még, ha letudom a vizsgákat több időm és energiám lesz mindenre.
Ja, igen. Rég nem mutattam már semmilyen alkotásomat, szóval itt van néhány rajz órai munkám:
Edward-A/3 ceruza

Risa-A/3 ceruza

Illusztráció: Ady Endre-Héja-nász az avaron,
10*15 cm linómetszet

Illusztráció: Ady Endre-Lédával a bálban,
10*15 cm linómetszet




Ezekkel búcsúzom.
Pááá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése