2017. november 29., szerda

The Tea Break Award


Hali!

Ezek után a szomorú bejegyzések után következzen egy kis feloldódás. Néhány napja kaptam egy díjat Mina-tól és végre van egy kis időm megválaszolni a kérdéseit. :) Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám és köszönjük a díjat a létrehozójának, Thea-nak is. :)

Szabályok

Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

"Boldog mindig az lehet, aki hajlandó megdolgozni érte." /FMA/

Mina kérdései:

1.Hogy képzeled el a világot 10 év múlva?
Remélem boldogabb és háborúktól mentes lesz. De sajnos ahogy a mostani helyzetet látom, egyre jobban félek attól, hogy hamarosan valami szörnyű fog bekövetkezni. A történelem ismétli önmagát és eljutottunk egy forduló pontra. Most még lehetne változtatni. Innentől vagy hanyatlás vagy felemelkedés lesz. Ha csak Magyarországra korlátozom ezt, akkor itt még most fog kicsúcsosodni minden. Jön egy még szörnyűbb korszak és talán azután egy új kor hajnala.

2.A blog írásán kívül próbálkoztál már regény, novella, vagy bármilyen más műfajjal?
Persze, csak valahogy egyszerre annyi mindent csinálok, hogy a suli mellett előbb utóbb(de sajnos inkább előbb) abba kell hagynom néhány dolgot. Elkezdtem írni a képregényem történetét, de sajnos hónapok óta nem volt időm és energiám folytatni. :/ Na, de egyszer csak meglesz az a fránya képregény. :P

3.Meséld el a legjobb élményt, ami eddig történt veled!
Sok jó dolog történt velem, igazából nem is akarok közülük válogatni, mert valamiért mind a kedvencem. Olykor egy rosszabb időszakban egy nagyon apró jó dolog is hatalmas élmény tud lenni a számomra, engem nem nehéz boldoggá tenni. :)
De ha nagyon választanom kell, akkor a mostani Szerencsi Csokifesztivált mondanám. A számomra 3 legfontosabb ember vett körül egész nap és nagyon jól szórakoztunk. Amíg élek nem felejtem el.

4.Hogyan ünnepled a karácsonyt? Elutaztok valahova családilag, vagy otthon beszélgettek?
Nálam a karácsony fogalma kimerül a 24-ben. Ilyenkor zenét hallgatunk, apával délelőtt feldíszítjük a fát, míg anya főz. Megebédelünk és olyan 2 óra körül átesünk az ajándékozáson.Ez számomra a nap fénypontja. Kiskoromban azért vártam, mert kíváncsi voltam, hogy mit kapok, de most már azt várom, hogy mit szólnak az én ajándékaimhoz. Mindig próbálok kreatív lenni.Délután jönnek apai  nagyanyámék(bár ez már annyira nem hangulatos, valahogy mindig sikerül megsértenie nagyanyámnak minket vagy csak késnek egy órát). Míg a másik mamám élt sokkal jobban szerettem ezt a napot, sajnos nélküle már nem az igazi.
Ezután a 25-26-ot felosztjuk és az egyik napot Laci családjával, a másikat az enyémmel töltjük.

5.Kivel (akár halott vagy élő) szeretnél a legjobban találkozni?
Pont ma volt egy álmom. Mama szaladt felém, nyár volt és gyönyörűen sütött a nap. Boldogok voltunk, átölelt, én éreztem a jó illatát és örültem, hogy láthatom. Beszélgettünk, mint régen oly sokat és sétálgattunk a napsütésben.

6.Mi az ideális munkád?
Halálra rajzolni magam és ezért megbecsülést és jó fizetést kapni. Vagy visszamenni a Megyóba rajztanárnak. :)

7.Mi az a három dolog, ami a legboldogabbá tesz téged?
A családom, rajzolás, olvasás.

8.Ha te rendeznél egy filmet, mi lenne a téma, a szereplők, a helyzet, a világ? Mondj el róla mindent!
Ezen igazából még nem gondolkodtam, de gondolom a képregényemet vinném vászonra. A szereplőkről, témáról stb. mindent megtaláltok itt--->

Az én kérdéseim:
1. Gondolkoztál már azon, hogy esetleg kiköltözöl külföldre akár hosszabb időre is?
2.Mesélj el egy szilveszteri élményt.
3.Mik azok a tulajdonságok, amik a legjobban idegesítenek egy emberben?
4.Mondd el egy vicces/fura gyerekkori szokásodat.
5.Kinek a bőrébe bújnál bele egy napra és miért?
6.Aludtál már el furcsa/szokatlan helyen?
7.Mi a kedvenc könyved és miért?
8.Mi az a dolog, amit elértél és a legbüszkébb vagy rá?

A jelöltjeim:
Hiyo-t és Vic-et szeretném jelölni, bár nem tudom mennyire fogják kitölteni. Sajnos az általam olvasott blogok vagy a cseréim elég inaktívak. De hátha. C: Azért választottam őket, mert kíváncsi vagyok a válaszaikra. ^^

Kívánom nektek, hogy teljenek boldogságban és egészségben az ünnepek. :)

4 megjegyzés:

  1. halihó~!

    nagyonnagyon szépen köszönöm a díjat, igazán kedves és megtisztelő, hogy gondoltál rám!! minél hamarabb megpróbálom kitölteni a díjat, addig is szép napokat kívánok!

    még egyszer köszönöm!! ölel,
    Vic

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Ugyan. :) Örülök, hogy ilyen hamar válaszoltál és hogy örülsz neki.

      Törlés
  2. Hahóka o/

    Köszönöm szépen a jelölést, igazán megtisztelő és nem utolsó sorban megdöbbentő dolog volt számomra! Elolvastam a kérdéseket és válaszaid rá, s igazán elgondolkodóba ejtettek, nem könnyű kérdések, épp ezért tetszik is az ötlet. Napokon belül szeretnék rá sort keríteni, hogy én is kitölthessem és újabb embereket jelölhessek. :)

    Köszönettel,
    Hiyo
    fantasy-dream.gp

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió! :)

      Örülök, hogy örülsz és tetszik az ötlet. Látom, hogy megválaszoltad őket, nézem is mindjárt. :)

      Üdv. ^^

      Törlés