2012. április 22., vasárnap

Hosszú hét :|


Huh... Azt hittem, hogy ezt a hetet már sosem élem túl! Sok dolgozat is volt és a Széchenyi vetélkedőre is meg kellett csinálni a 2 tablót. Csak az volt a baj, hogy 6-an vagyunk a csapatban és 3-an csináltuk meg. Rosszul esett a másik 3 ember nem törődömsége, de a helyzetet az is rontotta, hogy nagyon sok munka volt vele, mert kevesen voltunk rá. Iszonyat fáradt vagyok. Szerencsére tegnap (szombaton) rövidített óráink voltak, de még így is oly csiga módjára telt az idő, hogy azt hittem sosem érek haza. Igaz, a rajz csak 1 órás volt és Potterrel (becenév xD) megint leálltunk a sarkon beszélgetni. 30 percig röhögtünk és kaptam tőle egy virágot, amit a fáról szedett le. Bár nem vagyok szerelmes belé, csak egy haver, de még is oly jól esett a pici szívemnek az a szegény szerencsétlen kis  virág, hogy hazahoztam és lepréseltem. Ez az első virág, amit egy fiútól kaptam :P :$ (ha nem számítjuk bele azt, hogy papától és apától is mindig kapok virágot, de az nem olyan... :Đ)
Amúgy most egész jól megvagyok az osztályommal. Van 2 lány, akiket mindig is bírtam, de ők annyira elvoltak magukkal, hogy nem akartam zavarni őket. Velük csináltam a Széchenyis vetélkedőre a talókat. Azt mondták, hogy nyugodtan lehetek velük, mert nem zavarok. Ami jól esett, mert már megszoktam, hogy én vagyok az a személy, aki csak úgy lóg a levegőbe és igazából semmi keresni valója nincs az adott táraságban.
Már kevesebb mint 2 hónap és vége 12 évnyi magánynak. Vagy legalább is remélem, hogy vége lesz.
Apropó! A netre feltették a végleges felvételi listát, és a 12. helyről a 8. helyre kerültem. Eddig is biztos volt a bejutásom, de most már hivatalosan is Medgyessy-s diák vagyok :D Jövőre a 9.c.-be fogok járni :3 *-* Jippííí :D 
Hmp... Mit írjak még...? Ja, új designom van és feltettem 2 új versemet is. A Verseim menüpontban megtaláljátok őket. ^_^  
Hát... ennyi lenne azt hiszem.
Vigyázzatok magatokra, egyetek sok csokit :D
Pá ! °(*__*)°

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése