2012. április 15., vasárnap

Csak egy hülye és én xD

Már 2 hete azért nem jelentkeztem, mert egyrészt elfoglalt a verseny meg a ballagási fotózás (ami történetesen péntek 13-ra esett, és elég gyilkos kedvemben voltam, de már minden oké ^^) meg a Kontraszt kiállítás, amiről majd lejebb olvashattok. Másrészt Facebookon láttam, hogy írt egy animés csoportba az egyik tag, hogy jelöljük ismerősnek. Unatkoztam, szerkeszteni nem volt kedvem és.... és gondoltam  mi baj lehet belőle ha bejelölöm? És elkezdtünk beszélgetni. Ő is szinte ugyan azokat az animéket szereti amiket én, + ugyan olyan idióta állat mint én. Olyan, mintha a fiú énemmel beszélgetnék. Tiszta jó :D És ami a legmeglepőbb volt számomra, hogy kb. fél órányira lakik tőlem. Eddig mindig pestieket vagy tőlem nagyon messze élő embereket sikerült kifognom, de tőle csak 30 perc választ el :) Ja, és csokimániás mint én *-*
Magától megjavult a webkamerám és a mostani hétvégén már 2 éjszakát végigröhögtünk. Elkezdük olyan 23:00-kor és befejeztük hajnali 4-5-kor. Tiszta álmos vagyok amiatt a ... a.... hülye miatt :"D ♥ És találkozni szeretnék vele. Mert tudom, hogy 19 éves meg idegen meg  fiú meg minden, de nagyobb vagyok nála és erősebb is, meg aztán ide jönne ki hozzám és nem én mennék hozzá, szóval baj nem történhetne. Meg aztán csak haverok vagyunk és semmi más. :D
Naszóval, ennyit erről. 
A Kontraszt kiállítás viszont iszonyat durva volt. Sokkoló és elgondolkoztató. Minden esetre örültem, hogy elmentem. A buszon is jól megvoltam a 8/a-s fiúkkal, annyi perverz hülyeséget szerintem a világba nem hordott össze senki mint mi. 4-szer is sírtam.... a röhögéstől és azon röhögtek hogy én röhögve sírok xDDD
S mikor vége lett a kiállításnak és hazajöttünk, egyből leültem rajzolni és ezt hozta ki belőlem:
Az osztályfőnököm el akarja küldeni a kiállítás szervezőinek és az egész suliba végighordta xD :$

Ezt a zombis rajzomat is a kiállítás ihlette (kicsit durva lett, de ez is én vagyok Cx ):

Hát így röviden ennyit az elmúlt 2 hétről. 
Na pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése