2011. december 2., péntek

Végre péntek!!! *-*


Hali! Végre itt a péntek. Bár szörnyű napom volt. Éjszaka alig aludtam valamit is, mert fájt a torkom és a fejem és hányingerem volt. S miután nagy nehezen 4 óra után (hajnali) elaludtam, rosszat álmodtam. Álmomban azt álmodtam, hogy kiesett a fogam és a számon fültisztító pálcikák jönnek ki. És álmom álmából felriadva bementem anyához, és teljesült a rémálom, ugyan is kihullot szinte minden fogam. Aztán vihar lett, villámlott és dörgött. Iszonyatos volt. Mikor felkeltem nagyon meg voltam rémülve. 
Nagy nehezen elballagtam a suliba, kémián majdnem elaludtam és nyelvtanon hőemelkedésem volt. De végül kibirtam azt a 6 tanórányi szenvedést. Mindenem fáj. Elég rosszul vagyok :S Nem mentem rajzra sem. Megmondtam A. bácsinak, h most nem tudok menni. Hazajöttem, és aludtam. 
Előtte megnéztem a VIVA-n!!! (néha belenézek az interaktívba xD) az AFC új klipjének premierét. Jó lett ez a Britney átdolgozás/feldolgozás. Ez az egyetlen olyan magyar együttes amit szeretek, ja meg még a C.O.D.-t is kedvelem. Annak meg tegnap volt a klippemiere, az is bejött. Temetőben játszódik és elég drámai az egész videó, a szöveg, a szöveg története is. Szóval ami ilyen az minden bejön :) 
Áhh hányni tudnék. Az előbb kentem el a falon egy bazi nagy pókot. Öeee.... Arakno fobiám van. *hideg is kirázta* 
Az MTV-n volt a Made és egy anime fan girlt változtattak át. És leszedették vele az FMA-s posztereit T_T Ő zokogott, és én is majdnem bőgtem. Ez egyszerű szentség törés! A hívőktől sem kérik azt, hogy szedjék le a Jézus képet a falról, meg a keresztet sem vetetik le. Akkor meg az animések szent tárgyait is békén kell hagyni! Az FMA-s, Vampire Knight-os, InuYasha-s, Soul Eater-ös, Witchblade-s posztereim többet jelentenek nekem mint a telefonom, vagy bármilyen egyéb vagyontárgyam. (Na jó. Azért a számítógépem az egyetlen szerelmem ♥) Meg volt a csajszi ilyen pár perces vakrandikon és amikor megemlítette, hogy anime fan akkor a két srác lenézte és csak annyit mondtak, hogy ez gyerekes dolog. Ebből is látszik, hogy az emberek elítélnek olyan dolgokat is, amiket nem is ismernek igazán. Ez rosszul esett. Nemtetszésemet a tv képernyőjének intéztem. Bár szegény tv-m nem igazán tehet semmiről. Nem baj, azért megláthatta az én szép, hosszú középső ujjacskámat :3 Hihi :D
Hmmm.... Nemsoká mikulás. Hétfőn lesz. De én német versenyre megyek Debrecenbe, szóval csak 5 körül érek haza -.-" Szóval megint nem megyek rajzra T_____T 
Nemsoká itt az új MONDO! Kuroshitsuji-s poszter lesz benne!  Ha csak Ciel lesz rajta seppukut követek el! :")
Mára ennyi. 
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése