2016. május 3., kedd

Érettségi közben ._.

Hali!

Ma túl estem a matekon is. A tegnapi magyar szerintem egyszerűnek tűnt, de pont ezért nagyon könnyen el lehetett tolni. Én a novella elemzést választottam és mind az 5 oldalt tele írtam, sőt még egy órával hamarabb kész is lettem.
Viszont a mai matek nem ment ilyen gördülékenyen. Remélem a 26 pont megvan :( Nem akarok belőle szóbelizni. Sajna ehhez nagyon hülye vagyok és a tanárunk se a pedagógusok gyöngye... :/
De legalább tényleg úgy vagyok vele, hogy egyel kevesebb hülyeség.
A holnapi töri is majd lesz valahogy. Elolvasom a tételeket, megcsinálok egy feladatlapot és hátha szerencsésebb leszek, mint a matekkal :'D

Közben design csere történt és tőlem elég szokatlan színekben pompázik a blog, de most néztem meg a Guilty Crown-t és annyira tetszett, hogy muszáj volt valami Inoris dizit összedobni, de mivel Inori
elég rózsaszín, ezért most így néz ki az oldal. Kell néha a változatosság. Attól még a nagy része úgy is fekete. XD
Mostanában elég sok animét nézek, ami olyan jól esik :3 Valahogy most kell a lelkemnek a japán mentalitás és az animék hangulata. Na, meg a zene. :D Imádom a GC-ban Inori dalát. Annyira gyönyörű *-*

Most úgy ennyi újjal szolgálhatok, de a napokban még jelentkezem. :)
Puszipá! ;)

Hallgassatok egy kis muzsikát :D

6 megjegyzés:

  1. Ne izgulj...matek nekem se ment....és én is Szerencsés Gyurkát elemeztem. xd
    Neked ,hogy ment a mai töri?><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig akivel beszéltem, azok közül senkinek sem ment. XD Hát az volt sztem az egyszerűbb. Az érvelés az nagyon wtf volt o.o
      Egészen jól. Te mit választottál esszéknek? :)

      Törlés
    2. húú hát az utolsót az L betűjelest.Azaz Sztálin 1848-49 ééés Rákosi elvtársat. és te?:D
      Angolból vagy németből voltál még?:O és rajz volt a választott tantárgyad?:)

      Törlés
    3. Fhúh, nekem ezek nehezek. Én Bethlent, Mária Teréziát és Sztálint választottam :)
      Németből. Te angolból. Igaz? Igen, majd jövőhét kedden megyek. Neked mi a választottad? :) Biosz?

      Törlés
    4. Nem tudom...ezek nekem még úgyahogy frissek voltak >< Igen angolból...jó szar volt na mindegy is :'D
      nem azt feladtam réges-régen xd Etikából ...és ennek az volt az előnye,hogy projektmunkát kellett beadni szóval nem kellett még egy írásbelire beülnöm csak a projektet leadni ^^
      Na akkor ma volt a rajz?:D Biztos vagyok benne ,hogy jól ment ...de azért megkérdem ,hogy ment?:D

      Törlés
    5. Értem :) Ja, nekem is szar volt a német :( De hallottam h a magnós nagyon nehéz volt angolból.
      Ja, értem :( Na, az tök jó :) :D
      Áh, hagyjuk. Olyanok voltak benne, sose láttam őket. Nagyon rossz lett. Tegnap nagyon le voltam törve :(

      Törlés