2016. május 4., szerda

Túl a törin :D

Ahoy!

Na, a másik nagy félelmemen, a törin is túl vagyok. A feladatlapban voltak olyan részek, hogy nem tudtam (térkép ♥ :'D) de az esszé részén nagyon megörültem. Ma reggel mondtam anyának, hogy milyen jó lenne, ha Bethlent kapnánk és vmi náci vagy kommunista cuccot, vagy esetleg Mária Teréziát, Mátyást vagy Károly Róbertet.
Amikor megláttam, tökre látnoknak éreztem magam. xD Mindegyikőjük volt valamilyen formában. Esszénél Sztálint és Mária Teréziát választottam a rövidnek és a bethleni konszolidációt hosszúnak. Pont tegnap este tanultam át jól Bethlent, szóval ennek nagyon örültem. Ahogy számolgattam,
remélhetőleg egy 60% megvan és akkor a szóbelivel fel tudom hozni 80%-ra, vagyis ötösre. Ez így szuper lenne. Aztán majd kiderül.

Egyébként megint egy órával hamarabb végeztem, pedig a tanár ott ijesztgetett, hogy nem lesz elég időnk és hogy siessünk. Hát én siettem. Még azért a biztonság kedvéért átnéztem párszor és beadtam. Nos, igen. Ez határozottabban jobban sikerült, mint a tegnapi matek. :'D Ehhhh...
Szóval már fél 11-kor itthon voltam, mert pont jött egy busz. Animéztem kicsit (újra elkezdtem a Magit és most tetszik xD. Mikor először néztem, akkor nem nagyon jött be) utána egész délután aludtam. Mostanában nem sokat aludtam.... ._.
Holnap pihi, mert az angolosok érettségiznek és én majd pénteken megyek németből. Csak azt nem értem, hogy mi a ráknak kell érettségizni nyelvből, ha már van nyelvvizsgád? Azért egy-két nyelvvizsga elég kemény ahhoz, hogy lehessen adni mellé egy érettségit, vagy kiváltsa azt. De hát magyar oktatás... :'D

Vicces, hogy még az érettségizésnek is megvan a hangulata. A Facebook tele van az aznapi érettségi feladataiból készített mémekkel és szövegekkel, a fél diákság izgul a matek kettesért és szidják Zsófikát a varázs kanócaiért xD Még egy külön oldal is létrejött a magyar novellaelemzés szereplőjéről, Szerencsés Gyurkáról. xDD Elég hangulatos, noha a matek elszomorító, de ez már csak ilyen.
Egyébként ezt az új rendeletet sem értem, hogy mi a rákért kell már 7:15-re bent lenni?! Eleve a tájékoztató minden reggel 7:30-tól van, szóval addig csak ott állunk és állva alszunk. Mert ugye az én korosztályom már nem arról híres, hogy le tud feküdni időben és korán fel tud kelni. És én tudom magamról, hogy ha később kezdenénk mondjuk egy órával, akkor sokkal jobb lenne a teljesítményem, mert le tudnám írni a nevem normálisan, mert ennyire korán nem látok a csipától. :'D  A bejárósokról nem is beszélve. Jó, engem anya most behord, de van, aki 45 perceket buszozik...
Persze ez is egy jó húzás a kormánynak, hisz a hülye feladatokkal és a nyilván valóan a mai fiatalok számára túl korai kezdéssel még inkább csökkentik annak a veszélyét, hogy valakit államilag támogatott szakra vegyenek fel az egyetemen. ._.
És most jön a felnőttek szokásos dumája: feküdj le hamarabb! Még ha menne... Én mindig bagoly típusú ember voltam. Már kiskoromban sem tudtam hamar lefeküdni és korán kelni. Ez nekem mindig nehézség volt és nem tudok hozzászokni, pedig már 12 éve koptatom a padot... Akármilyen fáradt vagyok este 11 előtt nem tudok elaludni, vagy ha igen, akkor felkelek 3-kor és nem alszom már vissza. Szerintem a korosztályomból sokan vannak ezzel így, mert egyszerűen már más generáció vagyunk és újítani kéne, igazítani a rendszert, persze ebben a mocskos országban ez sosem fog beteljesülni. Inkább szidnak minket, hogy ilyenek meg olyanok vagyunk, minthogy beismernék, hogy haladni kell a korral és haladnának is...
Na, mind1, csak most ezt jól esett leírni.

Sok sikert holnap az angolosoknak!

Oyasumi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése