2016. május 31., kedd

Eredmények

Sziasztok!

Ma volt a betekintés az érettségi eredményeinket illetően. Hát, az utóbbi napokban már nagyon izgultam, mert elég rossznak éreztem őket és teljesen elszomorított, hogy a matek talán még 13 pont sem lesz és hogy a rajzot mennyire elszúrtam. :( Folyton azt álmodtam, hogy ott vagyok és látom, hogy megbuktam matekból.
Nem tudtam elaludni tegnap, kb negyed 4-körül sikerült álomba vergődnöm, de 5 óra után felkeltem, mert annyira rosszul voltam, hogy az keltett, hogy fáj a hasam és mindenem. Majdnem hánytam, pedig kb 10 éve vagy régebb óta nem hánytam ._. Végül legyőztem a rosszul létet és próbáltam aludni. Aztán többször is felkeltem/felkeltettek, szóval 10 -körül már megint olyan állapotban voltam, hogy erőt kellet gyűjtenem ahhoz, hogy elvánszorogjak a buszmegbe.
Ha ez nem lett volna elég a buszon egy bunkó vénasszony még be is szólt nekem, na mondom, ez egyre jobb... T_T
Mire elértem a suliba, már olyan sík ideg voltam, hogy már csak azt kívántam, hogy legyek túl ezen és mehessek haza aludni egy kicsit.
A legrosszabbal kezdtem, a matekkal. Vettem egy nagy levegőt, remegő kézzel kibontottam a borítékot és először nem hittem a szememnek. Megkértem Szandit, hogy adja össze, biztos annyi? És annyi volt! 48 pont!
:O Tudom, ez másoknak kevés, de én annyira örültem neki, hogy hirtelen fel se fogtam igazán *-* Nem buktam meg, nem kell szóbeliznem sem és magamhoz képest iszonyat sok pontot összeszedtem. A gyakorlások során is mindig 25-30 pontom lett. Úgyhogy túlszárnyaltam önmagam! :D
Ezen felbuzdulva a többit már kevésbé idegesen bontottam ki.
A magyarom 86 pont lett, a törim 61, tehát egy nagggggyon jó szóbelivel még 5-ös is lehet. A németem 100 lett a 117-ből. Ennek is iszonyatosan örültem :D
És a szörnyűnek vélt rajz sem lett annyira botrányos, összesen 112 pontom lett a 135-ből, tehát az 83%, ami szintén ötös. Omg *________*
Ezek után az egész napom vidám lett, noha iszonyatosan  kimerült voltam és 2x aludtam is a nap folyamán, de nagyon örülök, hogy így sikerültek. :D
Már csak meg kell tartani a szintet a szóbeliken és a törit feltornázni és én egy boldog ember leszek.
Utána még túl kell élni a rajzfelvételit, de az még odébb van...

Egyébként Lacinak is egészen jók lettek a pontjai, szóval emiatt is vidám lett a mai napom. :)
Igazából mostanában elég jól kijövünk, szinte alig veszekszünk és már nem érzem azt a hatalmas haragot, bár ha szóba kerül még mindig ugrok rá, de én úgy érzem, hogy sokat javult a kapcsolatunk. Mostanában sokszor vagyok rá büszke apró dolgokért, de ezeket is értékelem. :)
Remélem ennél már minden csak jobb lesz és végre visszatér minden a régi kerékvágásba.


Majd még jövök.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése