2013. február 1., péntek

x"D

Üdv!
Némiképp megnyugodott háborgó lelkem, hisz ma Hunort is kiküldte az ének tanár az óráról a folyosóra köhögni XDDDD Nem tudom mit szólna, ha egyszer kiküldeném én is, hogy vonyítsa ki magát a folyosón és csak akkor jöjjön vissza, ha már tud énekelni. :"D

Rájöttem, hogy én sosem fogom megkedvelni az angol tanárom. Próbáltam kedves lenni és toleráns. De amikor ma azt mondta nekem, hogy a japán emberek idegesítőek azzal egy életre rákerült a fekete listámra. Nehezen tudtam csak visszafogni magam és nem elkezdeni a mondókámat az amcsikról. Úgy tűnik a szakadék kettőnk nézetei között nem is lehetne nagyobb. -.-"

Egyébként egész jó napom volt. Nem írtunk és nem feleltünk semmiből. Tegnap pedig hoztam a formámat. Hátööö... szerda este 21:30-kor eszembe jutott, hogy nekem 5 db A/5-ös vonalas tanulmányrajzot kell csinálnom másnapra. Így fogtam magam és lerajzoltam azt, ami a közelben volt és egyszerű megcsinálni. A toll, ecset még oké, de Attila bácsi a hógömbön, a csipeszen kiakadt, de a Charmander  pokémon figurán kissé kiakadt...khmm... hogy enyhén fogalmazzak. Ezért 5-ös alát (!) xD adott a házikra. :"D
Tetszettek neki az órai munkáim is, azt mondta biztos jó tanárom volt... ><" Hátja... :D

Mikor ezt anyának elmondtam a telefonba csak 10 percig nevetett és végül ezt mondta: "Ez annyira jellemző. Bele haltál volna, ha fogod  magad és elmész a hűtőig és kiveszel belőle egy almát vagy valamit. Ami a kartávolságodon belül volt, azt lerajzoltad. Csak odagördültél a székkel..."
Mire én: "Nem is igaz, mert felálltam! xDDD"

Kb. ennyi említésre méltó dolog történt. Itt a hétvége és végre befejezhetem a festményemet, amit még a múlt hétvégén kezdtem el. :3

Most pedig megmutatom a 2013-as legújabb rajzaimat/festményeimet:

Drapéria szénnel:
 Rossz lett a kép, sokat torzít, főleg az almákon :O
 Egyszerű csendélet szénnel.
Charmander : XDDD

2 megjegyzés: