2013. január 28., hétfő

"És még engem küldtek ki a folyosóra orrot fújni."

Üdv!
Képzeljétek, pénteken voltam Attila bácsi kiállításának megnyitóján. Az itteni múzeumban van. Meghívót is adott. Imit nem hívta én meg úgy voltam vele, hogy ha ő nem hívja, akkor én minek tegyem. xP
A tárlat nagyon tetszett. Lenyomatok a címe és linó/réz/fa metszetek lenyomatait láthatjuk. Néhány kép nagyon magával ragadott. Örülök, hogy egy ilyen tehetséges és sikeres embernek lehetek a tanítványa. Hisz Olaszországban és még több helyen is volt már kiállítása. Itt találhattok pár dolgot---> Haon és pár Kép

Mai sztorim:
Nagyon meg vagyok fázva és ének órán fújtam az orrom. Már a fele társaság azon röhögött, hogy mennyi cucc jön még ki, amikor a tanár azt mondta, hogy menjek ki a folyosóra és fújjam ott ki az orrom. Mindenki szakadt én pedig a csöppnyi kis önbecsülésem is félre dobva kibattyogtam a teremből, közben az járt az eszemben, hogy bocs már, hogy élek. T_T Közbe meg Chi is ott fújta mellettem az orrát, bezzeg őt nem küldte ki. Q.Q
Kimentem és egy percig komolyan elgondolkoztam rajta, hogy visszamenjek-e. Végül megtettem és hősi halált haltam.
Aztán óra közbe valaki elkezdett kornyikálni, mire én hangosan megszólaltam "És még engem küldtek ki a folyosóra orrot fújni." Még a tanár is röhögött. Eddig sem csíptem a nőcid, de most ezt személyes sértésnek vettem. Múltkor meg Flonak magyarázta el, hogy mi az az emo. :"D Ilyen az énkurvaanyámat feeling az egész. ><"
Utána egész nap azzal szívattak, hogy ha elővettem a zsepit, hogy "Kriszti, menj ki orrot fújni! xD" Szenyáááák T_T x"D

Amúgy a cicám jól van, kezd gyógyulni a sebe. Eszik rendesen. Szóval ez boldoggá tesz. ^^
Más említésre való nemigen történt.
És még valami:
Hiába utálom az angol nyelvet és az angol órákat, rájöttem, hogy a Code: Breaker manga folytatását csak angolul tudom olvasni. Ezért muszáj vagyok használni az eddigi kevéske tudásom. Viszont már így is jól megértem a mangát. Meg aztán animét is könnyebb angol felirattal keresni, mire magyarra lefordítanak valamit az egy fél élet. *eldobta a maradék büszkeségét is*

Ja és megmutatom a kedvenc jelenetemet a CB-ből. Ezen mindig akkorát röhögök XDDDDDDDDDD


No, ennyi voltam. Elégedjetek meg ennyivel.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése