2013. január 22., kedd

Arachnofóbia és a sérült cica T_T

Hol is kezdjem? Talán az lesz a legjobb, ha a tegnap esténél.
Nos, épp a Rurouni Kenshin Live Action-ét néztem, (ami nem mellesleg iszonyat jó *-*) amikor egy hatalmas, 2 cm-es pók átszaladt előttem a falon. Súlyos arachnofóbiám van, így egyből apáért kiáltottam, aki megmentett. Ezzel viszont nem ért véget. Éjfél után mentem el tusolni és amikor visszajöttem két kisebb, de ugyan olyan sárga pók fogadott egymás mellett a falon. Ezt már nem bírtam, elszakadt a cérna. Egy óráig bőgtem és próbáltam keresni valamit, amivel megölhetem őket, de nem volt bátorságom hozzájuk nyúlni. Egy óra tehetetlen bőgés és ácsorgás után elszántam magam, hogy felkeltem apát. Az ő morgolódása még mindig jobb, mint 2 pók. Nagy nehezen föltápászkodott, és meg akarta fogni az egyiket, de az leesett és kereket oldott. Aztán a másikkal is hasonlóképp tett. Fasza. Úgy érzem lesz még velük találkozóm ._.
Amúgy ez nem hiszti, én tényleg semmitől nem félek a pókokon és a viharon kívül. Megfogok kígyót, békát bármit. Viszont ezektől a nyolclábúaktól annyira iszonyodom, hogy ha meglátok egyet, viszketni kezdek és hajlamos vagyok véresre vakarni a hátam és a hasam. (most is szépen néz ki, elhihetitek....)
Az egész családot sikerült felvernem, utána jó kis éjszakánk volt... A kutya egész éjszaka üvöltve ugatott, hiába szólt rá anya vagy apa.
Reggel szintén kutya ugatásra keltem. Kimentem megnézni félkómásan, de csak azt láttam, amint a macskával játszik. Odaküldtem egyet neki seprűvel, de mikor bejöttem újra rákezdte. Közben megreggeliztem. Aztán megelégeltem az ugatást és kimentem. Láttam, hogy a cica a földön fekszik és nem tud mozogni. Gyorsan arrébb küldtem seprűvel a kutyát, mert az játéknak fogta fel az egészet. Szegény nyálas és piszkos volt. Nem nagyon tudott menni, odavánszorgott az itatós táljához és egy percig csak mohón lefetyelt. Rosszat sejtettem, így felvettem és felhoztam a lépcsőre, ahol Edward nem érheti el. Ekkor láttam, hogy egy nagy vágás van az oldalán. Nem igazán volt véres, lehet több napja szerezte. Nem mindig jár haza, így nem vettük észre, hogy eltűnt 1-2 napra. Éles vágás, belátni a belszervekig. Hát.... nem kellett volna reggelizni. Szerencse, hogy jó gyomrom van. Gyorsan kerítettem rongyokat, azokra fektettem le és be is takartam szegényt. Melegítettem neki tejet, amit meg is ivott. Vittem neki szalámit, de nem kellett neki. :S Bekentem a sebet aloeverával. Olyan jó cica. Nem is fújtatott. Végig nyugodt volt és dorombolt. :3
Remélem meggyógyul. T_T Percenként ránézek,  hogy hogy van.

A szemem vörös és dagadt a tegnap éjszakai sírástól, hányingerem van, viszketek. Amúgy tök jól vagyok, köszönöm. -.- :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése