2013. január 1., kedd

Btooom! játékos lettem !! :O

Ez az év első bejegyzése. Ha poénkodni akarnék azt is mondhatnám: ebben az évben még nem blogoltam ^^" -.-
Eléggé érdekes álmom volt. Én is BTOOOM! játékos lettem, de nem értettem, hogy ki utál annyira, hogy az eltűnésemet kívánja. Egy pasi és egy kétpetéjű ikerpár vett üldözőbe. Harcoltunk és végül egyik volt osztálytársam házában kötöttünk ki. A falu ki volt halva, így csak mi 4-en harcoltunk ott. Mindenféle csapdákat és piszkos trükköket bevetettünk egymás ellen, még olyan is volt, hogy ütésre robbanó bombát helyezett el a fickó az ajtón és amikor benyitottam, rám esett, de sikerült elkapnom. Deja vu :P
Végül megöltem a pasast és érdekes módon semmilyen lelkiismeret furdalás vagy rossz érzés nem kerített hatalmába. Csak a kezem fájt, mert megsérültem. Tele voltam vágásokkal és a bal kezemet úgy megvágta, hogy beláttam a csontomig.
Közben az ikrek is egymásnak estek és én csak néztem, hogy miként ölik meg a másikat. Végül mind ketten meghaltak és elszörnyülködtem, hogy miként tudott egy ikerpár ilyen brutálisan végezni a másikkal. És most jön a hab a tortára: ekkor kiderült, hogy megnyertem a játékot, mert korábban már mindenkit kinyírtam. :O
Nem voltam boldog, hogy győztem. Egyszerűen csak elfogadtam a valóságot.
Remélem nem ilyen kaotikus lesz a 2013-as évem, mert elég volt nekem a tavalyi év. A családban mindenkinek volt egy-egy komolyabb betegsége, csak én maradtam ki. Ez eleve gyanús. Be kell valljam, kissé tartok ettől. De majd meglátjuk mit hoz a jövő.
Délre megyünk Kati mamáékhoz ebédre, remélem nem lesznek ott nagybátyámék. -.-"
Ennyi lennék. Bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése