2013. január 20., vasárnap

"Egy szép történet a szadista mesteréről és a mazochista tanítványáról.."

Üdv néktek és házatok népének! Rég nem pötyögtem nektek, gondoltam tudatom veletek, hogy még megvagyok úgy-ahogy. A félév lestarpált, úgy érzem magam, mint egy harcból hazatért hős. Bár büszke vagyok a 4,9-es átlagomra. Matekból nem vagyok egy zseni sajnos... =.="
Amúgy sok minden történt, mióta nem írtam. Már meg is feledkeztem a nagy részükről. xDDD
Flo ismét kidőlve, Chinek is oda a jobb keze (bár már gyógyulóban van), Gabi fulladozik, mamámról már nem is beszélve. Tegnap elesett a csúszós járdán, miután anyáék külön felhívták a figyelmét arra, hogy ne mászkáljon kint! 75 évesen nem élne túl egy combnyak törést. Ő meg szart rá és eltanyált. Meghúzta a derekát és most szegény nagyon szenved. Fájdalomcsillapító kilőve, mert legalább vagy 10 féle gyógyszert szed.... Gratulálok....

A 8-osok is túl vannak a felvételin, ha belegondolok, hogy egy éve még én is ott ültem és írtam nagy ideggel a felvételit... most meg álmaim sulijában alkothatok.... Nem hittem volna :D
Beszélem Bogival, azt mondta a matek nem ment neki. Megnyugtattam, hogy nekem is csak 21 pontos lett :"D
Amúgy hétfő-kedd no suli, mert a felvételi miatt nem kell menni. Fuck yeah :D
Voltunk a Modemben kiállításon. Az Alkony nagyon tetszett, arra még 1x el fogok menni :333

Amúgy tanár csere volt és végre Attila bácsihoz kerültem *-* A régi csoportja siratja, az új szidja vagy komálja. Igazából eléggé megosztott vele kapcsolatban az osztály véleménye. De nem érdekelnek mások, én neki köszönhetek mindent. Megtanított rajzolni és segített felkészülni a felvételire és ő hozta szóba először a megyót. Úgy érzem magam, mint ahogy Takeda Shingen (szerepében Attila bácsi) és Sanada Yukimura (szerepében én xD) érezhette magát. Bár nem tudom őt elképzelni Kai tigriseként egy hatalmas páncélzatban, de itt most nem ezen van a hangsúly. Takeda nem kímélte tanítványát és akár úgy pofán vágta Sanadát, hogy az átszakította a falat. Ez egy szép történet a szadista mesteréről és a mazochista tanítványáról, akik legyőzik a gonoszt és vállvetve harcolnak büszke szamurájként :"D. Azt hiszem tényleg jó hasonlatot találtam magunkra.... :"D xD ><"

Amúgy Code:Breaker megszállott lettem! Nem mintha eddig nem imádtam volna a mangát (amit most olvasok 3.-ra XD) de az anime is tetszett. Igaz a szereplők jelleme nem épp olyan mély, mint a mangába és sok lényeges dolgot kihagytak és megkeverték a történetet, de alapjába véve tetszett.
Toki-kun a kedvencem no meg persze Ogami, de Yuuki-t is szeretem *-----*
Folyton Toki-kunnal álmodok, mindig őt rajzolom és áááááwwww *W*
Megtanultam Ogami mondatát japánul és minden nap legalább 1000x elmondom. Kicsit sem kap tőlem agyfaszt senki :"D
"Meni wa me wo, /szemet szemért/
Ha ni wa ha wo /fogat fogért/
Aku ni wa Aku wo!" /gonoszt a gonosz ellen(vagy vmi hasonló. ez az uccsó mondat sokféleképp lefordítható)/
Olyan menőőőőőőőőőő >o< ♥ 
Amúgy mi szánalmas már, hogy virtuális pasikon nyáladzom. :"D 4ever alone :")


Ó és még valami. Nézegettem az oldal statisztikáját és hát...
Osztálytárs ölembe ül....nemrészletezném.
Retardált.... igen... ha beírod a képkeresőbe, akkor kiad egy közös képet Floval és velem... T_T I♥Google
Az unatkozó shinigami még rendben is van, de az elmerengés kép hogy a francba jön az én blogomhoz? :"D Meg a lelki segítség??!! Arra ott a 911 vagy nem tudom ><"

Na jó. Elég volt mára ennyi belőlem.
Legyetek rosszak! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése