2013. február 23., szombat

Para

Péntek, hajnali 5:15. Valami furcsa zajra és fényekre ébredtem. Először azt hittem, csak a szomszéd jött haza, így visszafeküdtem. 5:30, még mindig hallottam a zajt és a fények is villóztak. Nagy nehezen kimásztam az ágyból s kinéztem az ablakon. Legnagyobb megdöbbenésemre egy tűzoltó autó állt a szembe szomszédék előtt. Jobbra néztem, még egy, balra néztem még egy tűzoltó autó. Mögöttük egy mentő sorakozott.
A szívem a torkomban dobogott és átszaladtam anyáékhoz akik szintén rémült arccal néztek ki az ablakon. Kérdőn néztem rájuk, de semmit sem tudtak. A szomszédékat sehol nem láttuk. Értük aggódtunk a legjobban. Csak töredékeket halottunk abból, amit a tűzoltók beszéltek.
Később megkérdeztük Miklós bácsit, aki közvetlenül mellettük lakik és elmondta, hogy kigyulladt a fürdőszobájuk. Szerencsére senkinek sem esett bántódása.
Ez kissé megnyugtatott. Még így is reszkettem a buszon és a suliban a töri teremben erős füstszag volt, amit mindenki érzett. Elmentünk szólni és a portások jöttek is megnézni mi okozhatja, de nem jöttek rá. Kiszellőztettük a termet, de még utána is érzett.
Komolyan mondom, aznapra elegem volt mindenből.
Irodalomból is ki írt? Na ki? Hát persze, hogy én! :D Bár Márta néni nem foghat ki rajtam, szerencsémre piszok jók a megérzéseim, így tudtam, hogy én következem a felelésben. :D
5-öst kaptam. ^^
Más különösebb dolog nem történt, de azt hiszem ennyi elég is volt egy darabig.
Most a Seikimatsu Occult Gakuin(Occult Academy)-t nézem. Piszok beteg, de nagyon jó anime *-* Pont nekem való. Kicsit Bakemonogatari beütése van, de no problem. Nem is értem eddig miért nem néztem meg.
No, búcsúzik tőletek már a a jégkirálynő!
Oyasumi! :3

Néhány gif az Occulty Academy-ből :"D XDDDDDD

Imádom Maya-t, ő olyan erős...

...és kiváló akrobata :"D

 A dango hajú fő gonosz, aki szerelmes történeteket ír egy rózsaszín naplóba ><"







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése